۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۳۸

رجبی خبر داد:

رشد 30 درصدی اسکان مسافران در مرکز مازندران/ افزایش تور ساری گردی

رشد 30 درصدی اسکان مسافران در مرکز مازندران/ افزایش تور ساری گردی

ساری- خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری، از رشد 30 درصدی اسکان مسافران به مرکز مازندران در نوروز 92 خبر داد.

مسلم رجبی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار مهر مستقر درستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: امسال ورود مسافران به مرکز استان از رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های اسکان مسافران در مراکز آموزشی و اقامتی ساری در روزهای ابتدایی تکمیل شده است، گفت: با توجه به حجم مسافران نوروزي در اين ايام، آمار مسافران نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری از برگزاری تورهای ساری گردی با مشارکت شهرداری ساری، سازمان اتوبوس رانی و گردشگری این شهر خبر داد.

رجبی گفت: مسافران و گردشگران ورودی به شهر به صورت رایگان از اماکن تاریخی، بناهای فرهنگی و موزه های معروف دیدن می کنند.

وی گفت: این تور با شعار ایران گردی را از ساری گردی آغاز کنیم برای آشنا کردن مسافران از جاذبه های گردشگری شهر ساری انجام می پذیرد.

رجبی به استقبال گردشگران به تورهای ساری گردی اشاره کرد و گفت: با توجه به اقبال مسافران از این تور، هروز تور ساری گردی برگزار می شود.

وی بیان داشت: گردشگران در تور ساری گردی به صورت رایگان می توانند، از موزه کلبادی، مسجد جامع، مجتمع تفریحی دلفین، مسجد فرخ آباد و هتل ستاره نو دیدن کنند .

کد خبر 2023805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha