۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶

شیدفر خبر داد:

افزایش 20 درصدی ظرفیت اقامتگاههای آمل

افزایش 20 درصدی ظرفیت اقامتگاههای آمل

آمل - خبرگزاری مهر: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمل گفت: ظرفیت اقامتگاههای آمل در نوروز 92، از رشد 20 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

محمد رضا شیدفر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تعطیلات نوروز امسال، تعداد 130 واحد پذیرایی بین راهی در جاده های شهرستان و 90 واحد پذیرایی و رستوران داخل شهری و 10هتل آپارتمان و مهمانپذیر در شهرستان آمل فعال شدند.

وی اضافه کرد: نرخ های همه این واحدها کنترل شده و با کیفیت خدمات و رعایت کامل موازین بهداشتی از مسافران نوروزی پذیرایی می کنند.

شیدفر ادامه داد: به منظور تسریع در رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی حوادث جاده های امسال یک فروند بالگرد هوایی آمبولانس امداد ونجات هوایی و سه پایگاه اورژانس جاده ای و نیز سه پایگاه هلال احمر در جاده پرترددهراز فعال است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان آمل به افزایش حدود 20 درصدی ظرفیت امکانات واحدهای خدماتی و پذیرایی از مسافران در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه پارسال اشاره کرد و یادآورشد: ظرفیت پذیرش اقامتگاه های آمل به حدود 10هزارمسافردر نوروزامسال افزایش یافته است.

شیدفر، روند ورود مسافران در آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون را درمقایسه با مدت مشابه پارسال رو به افزایش اعلام کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان آمل از برپایی 20 تور ویژه آمل گردی توسط دفاتر گردشگری این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی خبرداد.

شیدفر گفت: تورهای آمل گردی توسط دفاترآژانس های توریستی شهرستان طراحی شده وبه صورت نیم ویک روزه انجام می شود.

وی هدف ازاین اقدام را آشنایی بیشتر مسافران نوروزی با جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان آمل  ونیز فرهنگ سازی بیشتر مسافرت ها در قالب تورهای گردشگری عنوان کرد.

 

کد خبر 2024071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha