۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۰۷

حواشی بازی پیکان - پرسپولیس/

تشویق و شعار علیه کریمی/ مهدوی‌کیا از قلب هواداران خداحافظی نکرده!

تشویق و شعار علیه کریمی/ مهدوی‌کیا از قلب هواداران خداحافظی نکرده!

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس در هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر درحالی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که تماشاگران پرسپولیس در بین دو نیمه علی کریمی را تشویق کردند اما پیش از آغاز نیمه دوم علیه فیروز کریمی شعار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی و یکم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که حواشی این مسابقه در نیمه دوم به شرح زیر است:

* در بین دو نیمه علی کریمی دیرتر از سایر بازیکنان به رختکن رفت. وی ابتدا با فردی که روی ویلچر نشسته بود عکس گرفت و سپس در حالیکه از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق می‌شد، راهی رختکن شد.

* تیم پیکان پیش از آغاز نیمه دوم، حدود 3 دقیقه دیرتر از پرسپولیس به زمین چمن آمد. در این بین با ورود تیم پیکان تماشاگران علیه فیروز کریمی سرمربی این تیم شعارهایی را سر دادند. البته این مربی هم که عرض زمین را طی می‌کرد، با برخی از بازیکنان پرسپولیس در میانه زمین صحبت کرد.

* بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم برای دقایقی به جایگاه خبرنگاران آمد و با حسین قدوسی مسئول روابط عمومی این باشگاه صحبت کرد. وی دقایقی بعد توسط مسئولان ورزشگاه به جایگاه CVIP منتقل شد.

* در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و در حالی هوا روشن بود، پروژکتورهای ورزشگاه روشن شد.

* بعد از به ثمر رسیدن گل پیکان در دقیقه 59 توسط کیوان وحدانی، تماشاگران پرسپولیس ابتدا به شدت علی کریمی و سپس مهدی مهدوی‌کیا را تشویق کردند. تشویق مهدوی‌کیا حدود 5 دقیقه ادامه داشت که به نظر می‌رسد در اعتراض به عملکرد کادرفنی پرسپولیس مطرح شد.

* به ثمر رسیدن گل برتری پیکان باعث ایجاد دو دستگی بین تماشاگران پرسپولیس شد. تعدادی از آنها با سر دادن شعارهایی از جمله "پیراهن پرسپولیس والله غیرت داره"، "غیرت، غیرت، غیرت"و ... به عملکرد بازیکنان تیمشان اعتراض دادند اما در بخش دیگری از سکوها هواداران پرسپولیس کریمی را تشویق کردند.

* یکی از هواداران پلاکاردی را در دست داشت که روی آن نوشته شده بود" مهدوی‎‌کیا از فوتبال خداحافظی کرده است نه از قلب ما" و آن را برای دقایقی به خبرنگاران نشان داد.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 12 هزار نفر اعلام شد.

* دقیقه 67 علی کریمی از سوی کادرفنی به کنار زمین فرا خوانده شد که در این لحظات تماشاگران به شدت این بازیکن را تشویق کردند. کریمی در دقیقه 69 به جای خانزاده وارد زمین شد و محمد نوری هم بلافاصله بازوبند کاپیتانی را روی بازوی این بازیکن بست.

* پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس توسط کریم انصاریفرد، تماشاگران ابتدا علی کریمی و سپس گل زن تیم خود را تشویق کردند. ضمن اینکه در سکوهای رو به روی جایگاه هم آتش روشن شد.

* تماشاگران پرسپولیس که پس از به ثمر رسیدن گل پیکان، دچار دودستگی شده بودند، پس از به ثمر رسیدن گل دوم این تیم توسط محمد نوری، به صورت متحد تیم پرسپولیس را تشویق کردند. آنها برای دقایقی هم محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند که به دلیل عدم هماهنگی جایگاه‌های مختلف! این تشویق متوقف شد.

کد خبر 2024671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha