۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

رویانیان بیان کرد:

ابهام در نحوه برگزاری فینال آزار دهنده است/ زمان بازی زودتر مشخص شود

ابهام در نحوه برگزاری فینال آزار دهنده است/ زمان بازی زودتر مشخص شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مخالفت این باشگاه با برگزاری دیدار فینال جام حذفی بعد از مسابقات مقدماتی جام جهانی خبر داد و گفت: امیدواریم زمان و مکان تک بازی فینال جام حذفی هر چه زودتر مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق افزود: هیچ دلیلی ندارد دیدار فینال جام حذفی بعد از مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار شود. ما به شدت از مطرح شدن چنین مسائلی ناراحت هستیم. نمی‌شود لیگ تمام شود، تیم ملی به اردو برود و چندین بازی انجام دهد و چند هفته بعد بازی فینال جام حذفی برگزار شود. ما امیدواریم تکلیف فینال جام حذفی خیلی زود مشخص شود.

وی افزود: این بازی یا باید قبل از اتمام لیگ برگزار شود و یا بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های لیگ. ما نمی‌دانیم در شرایطی که قبلا اعلام شده بود بازی فینال تک بازی و در شهر بی‌طرف خواهد بود، چرا به ناگاه بحث قرعه‌کشی احتمالی بازی فینال در صورت عدم توافق دو باشگاه برای انتخاب شهر ثالث مطرح شد؟!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همه جای دنیا از اول فصل مشخص است فینال جام حذفی به چه شکلی، در کدام استادیوم و در چه تاریخ و ساعتی برگزار می‌شود. ابهام بوجود آمده در نحوه برگزاری فینال جام حذفی که در سه روز اخیر ایجاد شده، نوعی بلاتکلیفی آزار دهنده را بوجود آورده است و برای فوتبال ما هم خوب نیست.

رویانیان در پایان گفت: این اتفاقات و ابهاماتی که ناگهان ایجاد می‌شود، شائبه‌هایی را بوجود می‌آورد. بازی فینال طبق اعلام قبلی باید در شهر بی‌طرف برگزار شود و ما امیدواریم هر چه زودتر زمان و مکان این دیدار مشخص شود تا کادر فنی و بازیکنان تمرکز لازم برای انجام این مسابقه مهم را داشته باشند، همچنین این همه حاشیه و حرف و حدیث هم در رسانه‌ها پیرامون نحوه و مکان برگزاری دیدار فینال بوجود نیاید.

کد خبر 2029252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha