۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

امیرحسین صادقی:

بازیکنان استقلال خسته هستند/ با شکست گهر برای سپاهان آماده می‌شویم

بازیکنان استقلال خسته هستند/ با شکست گهر برای سپاهان آماده می‌شویم

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برگزاری دیدارهای متوالی به بازیکنان این تیم فشار فراوانی وارد کرده، گفت: بازی حساسی برابر گهر داریم و باید با شکست این تیم خود را برای دیدار با سپاهان آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی با الهلال فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد و بازیکنان کاملا خسته هستند. ما یک بازی حساس برابر گهر داریم که سعی داریم با دو جلسه تمرین خوب خود را برای این مسابقه آماده کنیم. فکر می‌کنم پیروزی مقابل گهر می‌تواند شرایط خوبی را قبل از دیدار با سپاهان برای ما به وجود آورد و به نوعی خود را برای این دیدار حساس آماده کنیم.

وی با اشاره به فشردگی دیدارهای اخیر این تیم افزود: این تقویم فدراسیون است که باید به اجرا در بیاید. می‌گویند ما لیگ حرفه‌ای داریم ولی فکر می‌کنم تنها شماره‌های پیراهن تیم‌ها حرفه‌ای شده است.

مدافع تیم فوتبال استقلال همچنین گفت: با این فشار بازی‌ها بازیکنان مصدوم می‌شوند و فقط باشگاه‌ها می‌سوزند. بهرحال تیم بعد از شکست برابر الهلال اندکی از نظر روحی دچار مشکل شده که فکر می‌کنم قلعه‌نویی با توانایی‌هایی که دارد تیم را از نظر روحی آماده بازی با گهر خواهد کرد.

کد خبر 2030352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha