۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۲۴

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

تحکیم صدرنشینی بنیادکار با پیروزی در چین/ قهرمان آسیا از شکست گریخت

تحکیم صدرنشینی بنیادکار با پیروزی در چین/ قهرمان آسیا از شکست گریخت

دیدارهای هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی بنیادکار در زمین بیجینگ گوان چین و تساوی تیم‌های پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی و سانفرانسیسکو هیروشیما ژاپن پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز چهارشنبه دو دیدار از گروه G برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی در ورزشگاه خانگی شکست برابر سانفرانسیسکو هیروشیما ژاپن را با تساوی یک بر یک عوض کرد. ایشی‌هارا در دقیقه 61 گل برتری سانفرانسیسکو را به ثمر رساند اما 5 دقیقه بعد جین سونگ هوآنگ گل تساوی پوهانگ را به ثمر رساند.

با این تساوی پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارد، با 6 امتیاز در رده دوم باقی‌ماند و سانفریس هیروشیما ژاپن که نخستین امتیازش در این جام را بدست آورد، همچنان قعرنشین این گروه است.

بنیادکار ازبکستان هم در زمین بیجینگ گوآن چین با یک گل به پیروزی دست یافت تا با 8 امتیاز صدرنشینی خود در این گروه را تحکیم بخشد. موسایف در دقیقه 32 تک گل بنیادکار را در این بازی به ثمر رساند. بیجینگ گوان چین با این شکست و 5 امتیاز قبلی در رده سوم باقی‌ماند.

- هفته چهارم از مرحله گروهی یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز و امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
گروه A:
* الجزیره امارات - الجیش قطر، ساعت 18:10، ورزشگاه محمد بن زاید
* تراکتورسازی ایران - الشباب عربستان، ساعت 21، ورزشگاه یادگار امام (ره)

گروه C:
* الاهلی عربستان - سپاهان ایران، ساعت 22:15، ورزشگاه ملک عبدالله الفیصل
* الغرافه قطر - النصر امارات، ساعت 18، ورزشگاه ثانی بن جاسم

 

کد خبر 2030394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha