۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷

روسیاالیوم گزارش داد؛

تامین امنیت اتوبانی پر خطر؛ وظیفه ای سنگین برای ارتش سوریه

تامین امنیت اتوبانی پر خطر؛ وظیفه ای سنگین برای ارتش سوریه

یک شبکه روسی با بررسی وضعیت یکی از شاهراههای مهم سوریه که دمشق را به استانهای مرکزی، ساحلی و شمالی مرتبط می کند، به حضور ارتش سوریه و برقراری امنیت آن پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه روسیا الیوم در گزارشی با عنوان خطرات اتوبان آورده است: اتوبانی که دمشق پایتخت سوریه را به شهرهای ساحلی در غرب و حلب در شمال متصل می کند، مملو از خطراتی است که در کمین مسافران و رانندگان نشسته است.

در این گزارش آمده است: فاصله میان دمشق و شهرهای ساحلی غرب و حلب در شمال بیش از 300 کیلومتر است که شب هنگام امکان حرکت در آن نیست و خطراتی همانند قتل و آدم ربایی، افراد را تهدید می کند.

روسیا الیوم می افزاید: بحرانی ترین مناطق در طول این اتوبان حرستا، دوما و عدرا و شهر النبک قرار دارد.

این شبکه روسی گزارش داد: ارتش سوریه ظرف روزهای گذشته توانسته است که امنیت این جاده را به ویژه با عملیاتهایی که در مناطقی چون آبل و اطراف آن در حومه حمص انجام داده است و نیز ایجاد مراکز ایست و بازرسی، برقرار کند، اما این مانع برخی مشکلات به ویژه با توجه به مسافت طولانی این اتوبان نمی شود.

یکی از افسران سوری به خبرنگار شبکه روسی می گوید: ارتش امنیت اتوبان را تامین کرده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

روسیا الیوم گزارش داد: این جاده یکی از مهمترین جاده های زمینی در سوریه محسوب می شود، زیرا دمشق را در جنوب به استانهای مرکزی، ساحلی و شمالی مرتبط می کند و امنیت آن برای ارتش سوریه اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 2031237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha