۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۲۸

نقشه جانمایی ناشران در مصلی تا پایان فروردین نهایی می‌شود

نقشه جانمایی ناشران در مصلی تا پایان فروردین نهایی می‌شود

نقشه نهایی جانمایی ناشران حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان فروردین ماه به معاونت اجرایی نمایشگاه تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد کمالی‌نژاد مسئول کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این مطلب گفت: امسال مکان ناشران حوزه دانشگاهی در نمایشگاه کتاب تغییر خواهد کرد.

وی افزود: کار جانمایی ناشران کودک، آموزشگاهی و دانشگاهی هم به اتمام رسیده و در حال اجراست. همچنین غرفه‌های خودساز متناسب با سال‌های گذشته زودتر از موعد مقرر تحویل متقاضیان می‌شود و در حوزه ناشران عمومی نیز کار جانمایی به دلیل کثرت و تعداد ناشران در حال انجام است که تلاش می‌کنیم تا اواسط هفته آینده نقشه این بخش هم تحویل معاونت اجرایی نمایشگاه شود.

کمالی‌نژاد با اشاره به اینکه محل حضور ناشران عمومی، آموزشی و حوزه کودک نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، تصریح کرد: امسال ناشران دانشگاهی در محل قبلی حوزه ناشران بین‌اللمل مستقر می‌شوند.

مسئول کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در نمایشگاه به پایان رسیده است، از ذخیره ناشران متقاضی جامانده خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تقاضاهایی از سوی نهادها و ناشران به دست ما می‌رسد که اسامی متقاضیان ذخیره می‌شود تا در صورت انصراف ناشری یا مهیا شدن فضای جدید بتوانیم از حضور آنان هم بهره‌مند شویم.

همچنین بر اساس این گزارش و بنا بر اعلام کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال 200 هزار عنوان کتاب در حوزه بین‌الملل و از سوی 1600 ناشر خارجی در نمایشگاه عرضه می‌شود.

بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران امسال خارج از مصلی و در فضایی بالغ بر 25 هزار مترمربع برپا خواهد شد. این در حالی است که 80 هزار مترمربع هم برای عرضه کتاب‌های ناشران داخلی در مصلی اختصاص یافته است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه امسال در مصلای تهران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2033008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha