۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۰۴

مهدی تاج عنوان کرد؛

باشگاه‌ها برای جذب مربیان استعلام بگیرند/ ممانعت از باشگاه‌هایی که بودجه را اعلام نکردند

باشگاه‌ها برای جذب مربیان استعلام بگیرند/ ممانعت از باشگاه‌هایی که بودجه را اعلام نکردند

سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد باشگاه‌ها از تمامی مربیان شاغل در لیگ دسته اول برای فعالیت در این لیگ و در فصل آتی، استعلام بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست مدیران باشگاه‌های لیگ دسته اول کشور با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر امروز چهارشنبه در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

مهدی تاج نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در این نشست گفت: با توجه به الحاق لیگ دسته اول به مسابقات لیگ برتر از فصل 93-92، نشست‌های مختلفی برگزار کردیم که آخرین نشست آن امروز چهارشنبه و با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ دسته اول است.

وی خاطرنشان کرد: بهروان مسئول برنامه‌ریزی مسابقات لیگ دسته اول کشور است و تمامی موارد مربوط به این لیگ زیر نظر غلامرضا بهروان انجام می‌شود و فریبرز محمودزاده نیز همچون گذشته فعالیت‌های خود را انجام در این سازمان خواهد داد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در این نشست خطاب به مدیران عامل باشگاه‌ها اظهار داشت: باشگاه‌ها از تمامی مربیان شاغل در لیگ دسته اول برای فعالیت در این لیگ و در فصل آتی، پیش از عقد قرارداد باید از سازمان لیگ به دلیل تائید صلاحیت فردی ایشان، استعلام بگیرند. همچنین هر باشگاهی که پیش از آغاز فصل بودجه خود را اعلام نکند، امکان حضور در مسابقات لیگ دسته اول را نخواهد داشت.

تاج در پایان گفت: در نخستین نشست هیات رئیسه سازمان لیگ برتر که با اعضای آن خواهیم داشت، برنامه یکساله این لیگ را تدوین و پس از تائید هیات رئیسه به تصویب اعضا خواهیم رساند و اجرایی خواهیم کرد.

 

کد خبر 2034800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha