۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۰۸

سرمربی گسترش فولاد تبریز خبرداد:

فینال لیگ یک به تعویق افتاد/ تراکتورسازی تیم اول تبریز است!

فینال لیگ یک به تعویق افتاد/ تراکتورسازی تیم اول تبریز است!

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از تعویق دیدار فینال مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به دلیل مشکلات اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص دیدار فینال لیگ دسته اول گفت: مسئولان رقابتهای لیگ دسته اول تاکید بر برگزاری دیدار فینال لیگ یک دارند و قرار بود این بازی روز 13 اردیبهشت‌ماه انجام شود اما به خاطر مشکلات اخیر این بازی به روز 19 اردیبهشت‌ماه موکول شده است.

وی در مورد بازیکنان فصل آینده گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: ما بومی‌ترین تیم لیگ دسته اول هستیم و تنها 6 بازیکن از تیم ما غیر بومی بودند که عملکرد خوبی هم داشتند. در این بین قصد داریم 14 بازیکن تیم را برای حضور در لیگ برتر حفظ می‌کنیم، همچنین چند بازیکن فصل پیش ما هم در فهرست بازیکنان و جوان هستند که همچنان در بین نفرات فصل آینده ما قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که دوشنبه شب در برنامه 90 این صحبت‌ها را بیان می‌کرد، یادآور شد: امروز طرفداران ما زیاد شدند زیرا هرکس من را می‌بیند می‌گوید از این به بعد ما طرفدار تیم گسترش هم هستیم زیرا اکثر بازیکنان تیم شما تبریزی هستند. در ابتدا حدود هزار نفر برای تماشای بازی‌های ما به ورزشگاه می‌آمد اما کم کم این تعداد اضافه شد و مطمئم در زمان برگزاری رقابتهای لیگ برتر استادیوم 15 هزار نفری ما پر خواهد شد.

خطیبی در مورد اینکه مدرک A نداشته و نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند، تصریح کرد: قرار است در تعطیلات لیگ در کلاس مربیگری B آسیا شرکت کنم و اگر فاصله 6 ماه بین کلاس B و A برداشته شود، می‌توانیم قبل از آغاز لیگ برتر در کلاس A هم شرکت کنم. البته به علت اینکه اسم خود را به عنوان بازیکن هم رد می‌کنم، می‌توانم روی نیمکت بنشینم.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی تیم اول شهر تبریز است، در مورد اینکه اگر فصل آینده گسترش فولاد با تراکتورسازی روبرو شود، چه کار می‌کند؟، ادامه داد: امروز سرمربی گسترش فولاد هستم و باید برای موفقیت این تیم در لیگ امتیاز جمع کنیم، به همین دلیل هرچند به تراکتورسازی علاقه دارم در آن بازی فکر پیروزی تیم خواهم بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد اینکه چرا از بازیکنان ذخیره در بازی با مس سرچشمه استفاده کرد، گفت: 4 بازیکن ما مصدوم و 3 نفر هم محروم بودند تا نتوانیم از 7 بازیکن اصلی خود در آن بازی استفاده کنم. البته اینقدر بازیکن نداشتیم که مجبور شدم خودم هم بازی کنم. ضمن اینکه به علت صعود تیم، هرچه سعی کردم انگیزه بازیکنان تیم را بالا ببرم، متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

کد خبر 2038644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha