۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

پیام تسلیت آیت الله مهدوی کنی:

آیت الله رضوانی از شاگردان با وفای امام(ره) در همه مراحل فقهی و سیاسی بود

آیت الله رضوانی از شاگردان با وفای امام(ره) در همه مراحل فقهی و سیاسی بود

رئیس مجلس خبرگان رهبر در پیامی درگذشت آیت الله غلامرضا رضوانی را تسلیت گفت که در بخشی از پیام آمده است: آیت الله رضوانی از شاگردان با وفای حضرت امام خمینی (ره) در همه مراحل فقهی و سیاسی بود.

 به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبر در پیامی درگذشت آیت الله غلامرضا رضوانی را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

اذامات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئ

رحلت آیت الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی رحمه اله علیه از فقهای محترم شورای نگهبان موجب تاسف و تالم گردید اینجانب از طرف خود و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری این ضایعه مولمه را به بازماندگان و شاگردان آن فقید تسلیت می گویم.

آیت الله رضوانی که از شاگردان با وفای حضرت امام خمینی (ره) در همه مراحل فقهی و سیاسی بودند و در دوران انقلاب اسلامی در سمت های مختلف از جمله نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و عضویت در شورای محترم نگهان منشاء اثرات و خدمات شایانی بوده است.

بار دیگر این ضایعه را به حوزه های علمیه و روحانیت معزز و خصوصا اعضای محترم شورای نگهبان که عضو و یار همیشگی را از دست داده اند تسلیت می گویم و برای آن محروم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

محمدرضا مهدوی کنی

مجلس خبرگان رهبری

کد خبر 2037079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha