۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۱۵

در خمین/

حضور بیش از 2 هزار رای اولی برای شرکت در انتخابات امسال

حضور بیش از 2 هزار رای اولی برای شرکت در انتخابات امسال

خمین – خبرگزاری مهر: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خمین از وجود بیش از دو هزار رای اولی برای شرکت در اتخابات امسال در شهرستان خمین خبر داد.

مریم باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: هم اکنون دو هزار و 689 رای اولی ثبتی در شهرستان حمین وجود دارند که می توانند برای اولین بار در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

وی در خصوص وقایع حیاتی این شهرستان افزود: سال گذشته یک هزار و 838 مورد ولادت در خمین ثبت شده است که از این تعداد یک هزار و 321 مورد شهری و517 مورد روستایی بوده اند.

باقری با اشاره به رشد  سه درصدی ولادت سال 91 نسبت به سال 90 اظهار کرد: در سال 91 ، 951 نوزاد پسر و 877 نوزاد دختر متولد شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد واقعه فوت ثبتی شهرستان خمین در سال 91 نسبت به 90، ده درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: از 652 واقع وفات ثبتی در این شهرستان 370 مورد مربوط به مردان و 282 مورد مربوط به زنان بوده است.

رئیس ثبت احوال خمین تصریح کرد: در سال گذشته 287 مورد طلاق و یک هزار و412 مورد ازدواج در شهرستان خمین ثبت شده است.

باقری در ادامه از صدور 13 هزار جلد شناسنامه مکانیزه از آغاز طرح تاکنون خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته، چهار هزار و 833 مورد شناسنامه مکانیزه در شهرستان خمین صادر شده است.

وی با بیان اینکه گنجینه اسناد هویتی این شهرستان در حال جمع آوری مدارک افراد برجسته شهرستان خمین است، افزود: در سال جدید این گنجینه گسترش
بیشتری خواهد یافت.

کد خبر 2037140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha