۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۴۰

بردلی کوپر به دیدار مجروح بمب‌گذاری بوستون رفت

بردلی کوپر به دیدار مجروح بمب‌گذاری بوستون رفت

بردلی کوپر ستاره فیلم‌های هالیوودی به ملاقات یکی از قربانیان حادثه بمب‌گذاری در ماراتن بوستون که دو پایش را از دست داده است، رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای.بی.سی نیوز، در حالی که بمب‌گذار 19 ساله این رویداد دستگیر شده و در کلینیکی در بوستون تحت شدیدترین حفاظت‌ها قرار دارد، 11 تن از قربانیان وی در همین بیمارستان تحت درمان هستند.

بردلی کوپر بازیگر مشهور روز جمعه به ملاقات جف باومن 27 ساله رفت که هر دو پایش را از زیر زانو در این بمب‌گذاری از دست داده است.

این مجروح عکس ملاقات با بردلی کوپر 38 ساله را که برای بازی در فیلم "کتابچه بارقه امید" برای اولین بار نامزد اسکار شد، در صفحه توییتر خودش گذاشته و نوشته است: او واقعا تاثیرگذار و پرقدرت به نظر می‌رسد.

بردلی کوپر و دیوید او راسل در فیلم "کتابچه بارقه امید" به سلامت روانی جامعه تاکید کرده و برای این منظور به دیدار معاون رییس جمهور جو بایدن نیز رفته بودند و بر این مساله تاکید داشتند که برای جلوگیری از روی آوردن به خشونت، مردم باید امکانات سلامت روانی بیشتری داشته باشند.

هفته گذشته در جریان مسابقه دو ماراتن در بوستنون آمریکا یک بمب‌گذاری باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم آمریکا شد که پلیس آن کشور یکی از بمب‌گذاران را در عملیات تعقیب و گریز کشت و برادر دیگر را به ضرب گلوله زخمی کرده و سپس دستگیر کرد.

کد خبر 2037724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha