۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵

عزیزی خادم در گفتگو با مهر:

همه باید از تیم ملی ایران حمایت کنند/ در فضای فعلی انتقاد از تیم ملی خیانت است

همه باید از تیم ملی ایران حمایت کنند/ در فضای فعلی انتقاد از تیم ملی خیانت است

سرپرست کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام مفاد تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در فضای فعلی انتقاد و زدن تیم ملی به نوعی خیانت به کشور و مردم است چون پس از صعود تیم ملی به رقابتهای جام جهانی زمان و فضا برای انتقاد وجود دارد.

شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال و شرکت هواپیمایی آسمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: من تا دو ماه قبل از منتقدین فدراسیون و تیم ملی بودم. البته انتقادات من از روی بغض و کینه نبود و فقط ازروی دلسوزی بود اما شرایط حساس فعلی تیم ملی به گونه‌ای است که فقط باید از تیم ملی حمایت شود و فعلا وقت انتقاد نیست. در واقع در فضای فعلی انتقاد و زدن تیم ملی به نوعی خیانت به کشور و مردم است چون پس از صعود تیم ملی به رقابتهای جام جهانی زمان و فضا برای انتقاد وجود دارد.

سرپرست کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال در همین خصوص افزود: منتقدین فدراسیون و تیم ملی در این برهه زمانی به خاطر مردم هم که شده باید حمایت کنند و نگاه ملی به این موضوع داشته باشند. یکی از راه‌های اصلی اعتلای فوتبال ملی فراهم کردن فضای اقتصادی است که من در این راه گام برداشته‌ام.

وی در مورد تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال و شرکت هواپیمایی آسمان اظهار داشت: طبق تفاهم نامه‌ای که با شرکت آسمان داشتیم قرار شده این شرکت برای بازی‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی هواپیمای اختصاصی از نوع ایرباس ۳۴۰ را در اختیار ملی پوشان قرار دهد و اگر تیم ملی به رقابتهای جام جهانی صعود کند قرارداد فی مابین تمدید شود.

عزیزی خادم در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت هواپیمایی آسمان حمایت مالی نیز از تیم ملی خواهد کرد و اختصاص هواپیما شامل سایر تیمهای ملی نیز می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر فقط استارت کار خورده و در آینده حمایت‌های شرکت هواپیمایی آسمان ابعاد گسترده تری پیدا خواهد کرد بنابراین فعلا هواپیمای اختصاصی در اختیار تیم ملی بزرگسالان خواهد بود ضمن اینکه قرار داد فعلی شامل حمایت مالی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی آسمان اعلام آمادگی کرده که قرارداد چند ساله‌ای با فدراسیون فوتبال امضا می‌کند و متممی نیز برای حمایت از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیز در نظر گرفته است. اقدامات این چنینی در راستای اعتلای فوتبال ملی بسیار مفید خواهد بود. باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا از تمام ظرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده کنیم و شرکت‌ها و بنگاه‌ها اقتصادی دیگر تشویق شوند تا همه در کنار تیم ملی قرار بگیرند. این موضوع باید در رده‌های مختلف نیز صورت بگیرد. در حال حاضر در این خصوص منابع زیادی داریم که باید مدیریت شوند.

کد خبر 2037982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha