۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲

عزیزی خادم با مهر مطرح کرد:

سازمان تیم‌های ملی آسیب‌های فدراسیون فوتبال را به حداقل می‌رساند

سازمان تیم‌های ملی آسیب‌های فدراسیون فوتبال را به حداقل می‌رساند

رئیس کمیته تیم های ملی فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه اعضا و آیین نامه کمیته تیم های ملی به تصویب اعضای هیات رئیسه فدراسیون رسیده، گفت: تشکیل سازمان تیم های ملی باعث تقسیم وظایف و تکثر آرا خواهد شد که این موضوع آسیب های فدراسیون فوتبال را به حداقل می رساند.

شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت کمیته تیم های ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هفته گذشته ما در کمیته تیم های ملی 4 عضو پیشنهادی این کمیته که شامل امیرعابدینی، مهدی مهدوی کیا، امیر حاج رضایی و مجید جلالی است را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادیم که آنها به اتفاق آرا با این 4 عضو پیشنهادی موافقت کردند.

وی در همین خصوص افزود: پس از اینکه اعضا مورد تایید هیات رئیسه رسیدند، بلافاصله ما آیین نامه پیشنهادی خود را برای انجام اصلاحات در اختیار کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال قرار دادیم تا پس از انجام اصلاحات لازمه به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ابلاغ کنیم.

رئیس کمیته تیم های ملی تاکید کرد: پس از اینکه اصلاحات لازم در آیین نامه صورت گرفت، آن را برای اعضای هیات رئیسه ارسال کردیم که آنها پس از مطالعه آیین نامه موافقت خود را به ما اعلام کردند. قرار است اوایل هفته آتی، اعضای کمیته فنی با رئیس فدراسیون فوتبال نشستی داشته و پس از آن نیز احکام خود را دریافت کنند تا هرچه سریعتر کار خود را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی کمیته تیم های ملی تبدیل به سازمان تیم های ملی خواهد شد، گفت: برای اینکه کمیته تیم های ملی تبدیل به سازمان تیم های ملی شود باید به ثبت شرکت ها برسد و لازمه اش تاین است که کارهای بروکراسی اداری آن را هرچه سریعتر آغاز کنیم. ما همه تلاش خود را می کنیم که این حرکت از هفته آینده آغاز شود چون زمان را به سرعت از دست می دهیم.

عزیزی خادم تاکید کرد: تشکیل سازمان تیم های ملی باعث تقسیم وظایف، تکثر آرا و عقلانیت بیشتر در تصمیماتی که اتخاذ می شود، خواهد شد که این موضوع موجب می شود آسیب های فدراسیون فوتبال به حداقل برسد و شاهد شایسته سالاری بیشتری در فدراسیون فوتبال باشیم.

کد خبر 2050492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha