۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

آخوندی اعلام کرد:

تشکیل زنجیره انسانی دانش آموزان مدارس ساحلی خلیج فارس از جاسک تا پارسیان

تشکیل زنجیره انسانی دانش آموزان مدارس ساحلی خلیج فارس از جاسک تا پارسیان

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از تشکیل زنجیره انسانی دانش آموزان مدارس ساحلی دریای نیلگون خلیج فارس از جاسک تا پارسیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آخوندی گفت: در راستاي توسعه برنامه هايي فرهنگي هفته خليج فارس، اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان با تصویب شش برنامه فرهنگي نقش مؤثر خود را در اين رويداد بزرگ ايفا خواهد كرد.

آخوندي با اعلام اين خبر به تشريح عناوين برنامه هاي پیش بینی شده آموزش و پرورش هرمزگان پرداخت و اظهارداشت: همایش حافظان قرآن از سه تا 30جزء  همایش 600 نفری مدافعان خلیج فارس، همایش بزرگ جاودانگان خلیج فارس که به دیدار با خانواده شهدای خلیج فارس اختصاص دارد، شب شعرگفتگوی عاشقانه معلم و خلیج فارس، مسابقات نقاشی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان با موضوع جلوه های رنگ در خلیج فارس، همایش استقامت، همت، حماسه و تلاش دریادلان خلیج فارس(مسابقات ورزشی در مدارس) و تشکیل زنجیره انسانی دانش آموزان مدارس ساحلی دریای نیلگون خلیج فارس از جاسک تا پارسیان به عنوان شش برنامه مصوب است که از پنجم تا دهم اردیبهشت در استان اجرایی می شود.

وي همچنین خاطر نشان كرد: به منظوراجرای مطلوب این برنامه ها ازهمه ظرفيت هاي فرهنگي - هنري دانش آموزان و فرهنگيان استفاده خواهد شد تا شاهد شکوه این رویداد ملی در سواحل نیلگون خلیج فارس باشیم.

آخوندی همچنین یادآورشد: نظر به استقبال گسترده دانش آموزان از اين رويداد ملي، علاوه بر برنامه هاي اعلام شده، ويژه برنامه هاي متنوعي نيز در سطح مدارس استان با موضوع خليج فارس در اين هفته برگزار مي شود.

 

 

کد خبر 2038007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha