۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۲۸

جواهری:

آموزش رکن اساسی برنامه ریزی و کار بیشتر است

آموزش رکن اساسی برنامه ریزی و کار بیشتر است

اراک-خبرگزاری مهر: مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: آموزش رکن اساسی برنامه ریزی و کار بیشتر است.

اشرف جواهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت کار و تلاش و بهره وری در جامعه افزود: برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای افراد زمینه را برای حضور در بخش های مختلف فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دفتر بانوان استانداری دوره های آموزشی و کلاس های مختلفی برای بانوان برگزار کرده٬ گفت: شرکت کنندگان در این کلاس ها درجه بالای از رضایتمندی در برگزاری این کلاس ها را ابراز کردند.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی در خصوص نامگذاری امسال و مفهوم شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی٬ اظهار کرد: این شعار با توجه به انتخابات پیش رو نشان از توجه و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته که مسیر حرکت را برای افراد روشن می سازد.

جواهری اضافه کرد: نامی که رهبر انقلاب برای سال انتخاب می کند منوط به یک سال نیست زیرا مردم دریافتند هرگاه ایشان شعار دادند و مردم غفلت کردند آسیب های جدی دیدند.

وی با اشاره به شعار فرهنگی که رهبر برای سال های پیش دادند٬ خاطر نشان کرد: ایشان به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن آگاه بودند و با شعار مردم و مسوولان را نیز از این خطر بزرگ آگاه کردند.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی تصریح کرد: سال حماسه سیاسی و اقتصادی٬ شعور سیاسی و حرکت جهادی می طلبد و ملت ایران باید در سال حماسه سیاسی٬ هوشیاری٬ بصیرت و آگاهی خود را بالا برده تا این بار نیز همچون گذشته سربلند باشند.

جواهری با اشاره به حماسه سیاسی٬ اظهار کرد: گردانندگان کشور باید به صورت صحیح فکر و عمل کنند و در راستای حماسه اقتصادی نیز هر گاه ملت ایران تحریم می شود٬ با تلاش و پشتکار به شکوفایی در ابعاد مختلف دست خواهند یافت.

وی در پایان گفت: حماسه به معنای شور ایجاد کردن است٬ که اگر این شور همراه با شعور باشد دیگر فتنه ای همچون 88 ایجاد نخواهد شد.

کد خبر 2039278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha