۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۱۳

در ایام ولادت حضرت زهرا(س):

تبیین سیره و منش فاطمی با برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی

تبیین سیره و منش فاطمی با برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی از تبیین سیره و منش فاطمی در ایام ولادت حضرت زهرا(س) با برگزاری برنامه های مختلف خبر داد و گفت: در همین راستا بیش از یکصد برنامه فرهنگی و آموزشی برای بانوان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اشرف جواهری ظهر روز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت هفته زن  و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی در هفته زن علاوه برگرامیداشت مقام مادر و زن راهی مناسب  برای تبیین سیره و منش فاطمی است.

وی با اشاره به اینکه بانوان جامعه اسلامی از جایگاه و مقام بالایی برخوردار هستند افزود: برنامه های هفته زن امسال از 7 اردیبهشت با شعارهای زن، حماسه ساز سیاست و اقتصاد، زن، خلاقیت و نوآوری، زن، عفاف و مسوولیت اجتماعی،زن، تربیت و تحکیم بنیان خانواده، زن، معنویت و سبک زندگی فاطمی، زن، ایثار و ولایت پذیری و زن، بصیرت و فرهنگ انتظار، برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برنامه های هفته زن امسال با محوریت شعار سال و در راستای حماسه سیاسی و اقتصادی و ارتقای بصیرت بانوان برگزار میشود، ادامه داد: زنان جامعه اسلامی باید با بصیرت افزایی و حرکت در مسیر زندگی و سیره فاطمی اهداف شعار سال را محقق کنند.

وی با اشاره به تحریم ها و توطئه های دشمنان در برابر جامعه اسلامی گفت: ملت ایران باید از این توطئه ها آگاه باشند و اجاز دست درازی دشمنان به این مرزو بوم را ندهند.

کد خبر 2041565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha