۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۶

تیم ملی تکواندو قبل از اسپانیا به دیدار نوجوانان می‌رود

تیم ملی تکواندو قبل از اسپانیا به دیدار نوجوانان می‌رود

اعضای تیم ملی تکواندو که قرار است روز پنجشنبه برای حضور در تورنمنت بین المللی اسپانیا راهی این کشور شود صبح امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف اردونشینان نوجوان می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو که خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آماده می کند عصر پنجشنبه راهی اسپانیا می شود تا روزهای شنبه و یکشنبه آینده در تورنمنت بین المللی "spanish open"  به میدان برود. این تیم بعد از اسپانیا راهی تونس خواهد شد. نوجوانان تکواندو نیز آماده حضور در هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا شده و دوشنبه برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی بندرعباس خواهد شد.

این دو تیم صبح امروز در یک دیدار دوستانه و در خانه تکواندو به مصاف هم خواهند رفت. شناسایی نقاط ضعف و قوت اردونشین ها هدف اصلی این دیدار دوستانه عنوان شده است.  مرتضی کریمی در خصوص این دیدار دوستانه گفت: برد و باخت در این دیدار دوستانه اهمیتی چندانی ندارد و ما بیشتر می خواهیم بدانیم اردونشین ها به لحاظ فنی و مسابقه ای در چه شرایطی هستند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سئوال که حضور در دو تورنمنت اسپانیا و تونس در فاصله یک هفته تا چه حد می تواند برای ملی پوشان ثمربخش باشد، گفت: این دو رویداد با توجه به حضور تکواندوکاران دو قاره اروپا و افریقا با سبک وسیاق متفاوت برگزار می شود و این می تواند برای تکواندوکاران کشورمان مفید باشد، ضمن اینکه این فرصت برای کادر فنی مهیا است تا ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی مکزیک را بهتر شناسایی کنند.

تیم ملی عصر پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه با 19 تکواندوکار راهی اسپانیا خواهد شد.

 

کد خبر 2041911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha