۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹

تکواندو بین المللی اسپانیا ؛

رجبی آسیب دید و در تهران ماند/ مبارزه تکواندوکاران 34 کشور در بندر الکانته 

رجبی آسیب دید و در تهران ماند/ مبارزه تکواندوکاران 34 کشور در بندر الکانته 

تیم ملی تکواندو ایران در حالی روز گذشته عازم رقابتهای بین المللی اسپانیا شده که یک تکواندوکار به دلیل آسیب دیدگی حضور در این رقابتها را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجيد رجبي تکواندوکار وزن سوم تیم ملی (63 – كيلو گرم) كشورمان در حاشيه ديدار دوستانه درون اردويي تيم ملي تكواندو نوجوانان و بزرگسالان کشورمان که روز دوشنبه هشتم اردیبهشت در خانه تکواندو برگزار شد، از ناحيه رباط پا دچار مصدومیت شد و در آخرین لحظات از همراهي تيم ملي تكواندو كشورمان برای حضور در رقابتهاي اسپانيا باز ماند.

اما  رقابتهاي بين المللي اسپانيا كه از سری مسابقات كلاس A فدراسيون جهاني تکواندوست در حالی از صبح فردا شنبه در سالن ورزشی "دپورتيو" بندر  "ال كانته" اسپانیا در دو بخش بانوان و آقايان آغاز می شود که تاکنون تکوادوکارانی از 35 کشور خود را به محل برگزاری رسانده اند.

علاوه بر تکواندوکاران کشور میزبان تیم های از ايران، فرانسه، روسيه، ترکیه، دانمارک، اوکراین، پرتغال، افغانستان، بلغارستان، آلمان، بلژيك، آندورا، اسكاتلند، ليتواني ، جزيره من، آمريكا،رژیم اشغالگر قدس، قزاقستان، سوئيس، اتريش، كانادا، كرواسي، ايتاليا، گواتمالا، هلند، آذربايجان، سان مارينو، لوكزامبورگ، برزيل، بلژيك، صربستان، جمهوري چك و ونزوئلا در هفتمین دوره این رقابتها به میدان خواهد رفت.

تیم ملی ایران با 18 تکواندوکار در بخش مردان ، 10 تکواندوکار در بخش بانوان و 11 همراه صبح روز پنجشنبه راهی اسپانیا شده وبعد از حضور دراین رقابتها راهی تورنمنت بین المللی تونس خواهد شد. 

کد خبر 2045885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha