۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶

زوار پس از برتری تیم ملی مقابل نوجوانان؛

جدال نابرابری بود/ از عملکرد تکواندوکاران راضی هستم

جدال نابرابری بود/ از عملکرد تکواندوکاران راضی هستم

تیم‎های ملی تکواندو نوجوانان و بزرگسالان در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که نوجوانان تنها در یک مبارزه پیروز از میدان خارج شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار  روز یکشنبه در خانه تکواندو برگزار شد که در تمام دیدارهای انجام شده جز یک مورد این اردونشینان تیم بزرگسالان بودند که رقبای نوجوان خود را شکست دادند. یعقوبی از تیم نوجوانان در پیکار با احسان نقیب زاده صاحب تنها پیروزی تیم خود شد. نصر، حجی زواره، شیخی، مستعان و  امامی هم از جمله نفراتی بودند که رقبای نوجوان خود را شکست دادند.

در همین رابطه محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: این دیدار یک جدال نابرابر بود و ما برای پیروزی به میدان نرفته بودیم. انتظار ما یک مبارزه پایاپای مقابل باتجربه های تکواندو ایران بود که به خواسته خود رسیدیم.

وی ادامه داد: ما برای موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا نیازمند این هستیم که نوجوانان خود را به سلاح تجربه تجهيز کنیم. چون شرایط حضور در یک تورنمنت بین المللی تاکنون مهیا نشده اینگونه دیدارهای دوستانه خیلی مفید خواهد بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: امروز دوشنبه به بندرعباس خواهیم رفت و به مدت 14 روز در این شهر تمرین خواهیم کرد و بعد از بازگشت دوباره به تهران یک بار دیگر با تیم ملی دیدار خواهیم داشت.

زوار در مورد برنامه حضور تیم ملی در بندرعباس گفت: صبح ها تمرینات بدنسازی ، فنی خواهیم داشت و عصر ها هم تمرین فنی خواهیم داشت. البته این اردو فرصت مناسبی است برای نوجوانان بندری که در کنار نوجوانان یک دوره تمرینی مفید را پشت سر بگذارند.

وی در پایان گفت: فدراسیون قرار بود یک سفر برون مرزی برای تیم ملی نوجوانان هماهنگ شود. گویا مذاکراتی با روسیه و آذربایجان صورت گرفته ولی هنوز چیزی قطعی نشده است.

تیم ملی نوجوانان برای حضور در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا در اندونزی آماده می شود.

کد خبر 2042771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha