۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۲۳

تا پایان دولت دهم صورت می گیرد:

بهره برداری از 83 درصد پروژه‌های مسکن مهر/ 5300 واحد تاپایان اردیبهشت تکمیل می‌شود

بهره برداری از 83 درصد  پروژه‌های مسکن مهر/ 5300 واحد تاپایان اردیبهشت تکمیل می‌شود

اراک – خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار مرکزی از بهره برداری 83 درصد پروژه های مسکن مهر تا پایان دولت دهم در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند شامگاه روز شنبه با اعلام این خبر در شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان مرکزی افزود: از مجموع 41 هزار واحد سهمیه مسکن مهر استان مرکزی تاکنون 20 هزار و 129 واحد به بهره برداری رسیده  و به متقاضیان تحویل داده شده است.

پنج هزار و 300 واحد مسکن مهر استان مرکزی تا پایان اردیبهشت ماه

وی با اشاره به بهره برداری از پنج هزار و 300 واحد مسکن مهر استان مرکزی تا پایان اردیبهشت ماه و اوایل خردادماه امسال گفت: این واحدها همزمان با چهارمین دوره سفر هیات دولت به استان مرکزی در نیمه نخست خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسند.

معاون امور عمرانی استاندارمرکزی در ادامه یادآور شد: تا پایان شهریور ماه امسال که مصادف با پایان کار دولت دهم است حدود 14 هزار واحد مسکن مهر دیگر در استان مرکزی به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این تعداد پروژه مسکن مهر به بهره بردرای رسیده در استان مرکزی حدود 35 هزار واحد می شود.

بازوند با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف پروژه شهر جدید امیرکبیر گفت: تامین زیرساخت ها و تخصیص تسهیلات بانکی از ملزومات اجرایی شدن پروژه مسکن مهر در این شهر است.

افزایش تسهیلات بانکی مسکن مهر برای 2 هزار و 355 واحد در استان مرکزی

استاندار استان مرکزی خواستار افزایش تسهیلات بانکی برای 2 هزار و 355 واحد مسکن مهر نیمه کاره در استان مرکزی شد.

علی اکبر شعبانی فرد افزود: این پروژه ها که در شهرهای خنداب، داودآباد و ساروق قرار دارند نیازمند افزایش تسهیلات بانکی از 22 میلیون تومان به 25 میلیون تومان هستند.

وی یادآور شد: پروژه های فوق یا نیمه کاره اند و یا در مرحله فونداسیون و شروع اولیه هستند.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که تامین زیرساخت های مسکن مهر از تعهدات دولت است گفت: زیرساختهای لازم برای اجرای فاز نخست شهر جدید مهاججران باید از سوی دولت تامین شود.

وی ادامه داد: ساخت مدارس مسکن مهر نیز از دیگر ضرورت هاست که باید در مناطق 24 گانه مسکن مهر استان مرکزی اجرایی شود.

جایگاه پنجم کشور در حوزه مسکن مهر شهری به استان مرکزی رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از کسب عنوان پنجمی کشور در حوزه مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر توسط استان مرکزی خبر داد و گفت: همچنین استان مرکزی توانست رتبه 7 کشوری در شهرهای زیر 25 هزار نفر، رتبه 8 کشوری در شهرهای جدید و رتبه 8 کشوری در بافت های فرسوده را به خود اختصاص دهد.

غلامرضاخرمی یادآور شد: این ارزیابی بر اساس صدور دفترچه اقساطی صورت گرفته و هر 15 روز یک بار به استان ها ابلاغ می شود.

کد خبر 2041979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha