۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

اخبار کوتاه استان مرکزی/

نصب 183 فقره انشعاب آب مشترکین مسکن مهر شازند

 نصب 183 فقره انشعاب آب مشترکین مسکن مهر شازند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر امور اب وفاضلاب شهرستان شازند از نصب 183 فقره انشعاب آب مشترکین مسکن مهر شازند خبر داد.

عباس نظری در گفتگو با خبرنگار مهر مسکن مهر را از پروژه های بزرگ و مهم دولت برشمرد و خاطرنشان ساخت: برای ابرسانی به این طرح 2500میلیون ریال از محل اعتبارات پروژه مسکن مهر سرمایه گذاری شده است و به منظورابرسانی به پروژه های مسکن مهرشهرشازندتاکنون 183فقره انشعاب اب برای مشترکین مسکن مهرنصب شده است.

وی افزود: برای آبرسانی به این مسکن های مهر،  سه هزار و 121  مترلوله پلی اتیلن در اقطار 75 ،90 ،110 میلی متر و لوله از بست به قطر 110 میلیمتر نیز اجرا شده است.

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال صدقه در کمیجان
 
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) کمیجان گفت: مردم شهرستان کمیجان در سال گذشته  بالغ بر یک میلیارد و 274 میلیون ریال به صورت صدقه به نیازمندان کمک کردند.

ابراهیم خسروی  با بیان اینکه ر حال حاضر تعداد پنج هزار و 358 صندوق صدقات در سطح این شهرستان فعال  است تصریح کرد: مردم خیر این شهرستان با امین دانستن این نهادمردمی صدقات و کمکهای خود را به این نهاد پرداخت کرده اند.
 
جمع آوری بالغ بر 317 میلیون ریال زکات توسط امدادمحلات

 
مدیرکمیته امداد شهرستان محلات گفت: به همت امداد شهرستان محلات در سال گذشته مبلغ بالغ بر 317 میلیون ریال بعنوان زکات در سطح این شهرستان جمع آوری شده است.

غلامعلی رفیعی ضمن اعلام این خبر افزود: تا کنون چندین پروژه عمرانی با این میزان زکات پرداخت شده احداث شده است و مبالغ جمع آوری شده زکات از  روستاهای شهرستان ، در همان روستاها هزینه شده است.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان اراک

همکاران شاغل در امور اب و فاضلاب شهرستان اراک از تصفیه خانه فاضلاب این شهر بازدید و در جریان روندتصفیه فاضلاب قرارگرفتند.

مدیراموراب وفاضلاب شهرستان اراک گفت:در راستای اشنائی همکاران با روند تصفیه فاضلاب همکاران این امور از قسمت های مختلف تصفیه خانه فاضلاب  اراک و ازمایشگاه مرکزی بخش اب وفاضلاب استان بازدید نمودند.

حشمت الله عباسی درادامه تصریح کرد:همکاران در این بازدید با چگونگی تصفیه فاضلاب با دو روش برکه تثبیت و لجن فعال آشنا شدند و توضیحات کامل فرایند تصفیه فاضلاب توسط کارشناسان این مجموعه ارائه شد.

سوم خرداد آیه ای دیگر از آیات الهی است

یکی از روحانیون شهر اراک گفت: سوم خرداد آیه ای دیگر از آیات الهی است وآنچه ماندگاری و افتخارآفرینی حماسه آزاد سازی خرمشهررا رقم زد، توکل رزمندگان به خداوند متعال و امدادهای الهی بود.

حجت الاسلام تاج آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر آزاد سازی خرمشهر را بدون امر، خواست و اذن خداوند امری محال و خاطر به طور یقین اگر خواست و اراده خداوند متعال بر این حادثه دخیل نبود،آراد سازی خرمشهر و حماسه سازی روز سوم خرداد به قطع یقین امری محال بود.
 
 
 
 

کد خبر 2065134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha