۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

مهدی مهدوی‌کیا بیان کرد:

نمی‌خواستم یک تعویض پرسپولیس از بین برود/ برنامه خداحافظی‌ام خوب است

نمی‌خواستم یک تعویض پرسپولیس از بین برود/ برنامه خداحافظی‌ام خوب است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برنامه‌اش برای خداحافظی خوب است، گفت: هرگز دوست نداشتم در فینال جام حذفی پنج دقیقه یا بیشتر از آن بازی کنم و پس از آن تعویض شوم چون اینگونه یک تعویض تیم عملا از بین می‌رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق افزود: از پیگیری‌های محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره خداحافظی‌ام تشکر می‌کنم. امیدوارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود تا در روز خداحافظی‌ام از میادین فوتبال، یک خاطره خوش برای من و همه هواداران پرسپولیس رقم بخورد.

وی با تشکر از موافقت باشگاه سپاهان و ریاست سازمان لیگ با پیشنهاد پرسپولیس تاکید کرد: اینکه قرار است قبل از شروع بازی رسمی پنج دقیقه بازی برگزار شود، پنج دقیقه هم به دور خداحافظی و مراسم اختصاص داده شود، از دیدگاه من برنامه خوبی است که ظاهرا مسئولان صدا و سیما نیز در نشست با سازمان لیگ این موضوع را پوشش خواهند داد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: شاید برخی تصور کنند که بهتر بود بنده در بازی رسمی پرسپولیس و سپاهان به میدان می‌رفتم و پس از آن تعویض می‌شدم اما باید بگویم از نگاه من قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هواداران بسیار مهم است.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: هرگز دوست نداشتم پنج دقیقه یا بیشتر از آن و حتی 30 دقیقه بازی کنم و پس از آن تعویض شوم. اینگونه یک تعویض تیم عملا از بین می‌رفت و اگر بازی به 120 دقیقه کشیده شود و یا در 90 دقیقه نیاز به تعویض‌های اجباری باشد، دچار مشکلاتی می‌شدیم.

مهدوی‌کیا در پایان گفت: بنابر این هرگز دوست نداشتم پرسپولیس به خاطر من در بازی فینال آسیب ببیند. از باشگاه سپاهان و سازمان لیگ که با این موضوع موافقت کردند نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم در نهایت جام قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

کد خبر 2042418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha