۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

ملکیان در گفتگو با مهر:

مجمع تصمیم‌گیرنده تعداد تیم‌های لیگ است/ پیکان در لیگ یک تیمداری نمی‌کند

مجمع تصمیم‌گیرنده تعداد تیم‌های لیگ است/ پیکان در لیگ یک تیمداری نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه پیکان با تاکید بر اینکه مرجع تصمیم‌گیرنده در خصوص تعداد تیم‌های لیگ برتر مجمع فدراسیون فوتبال است نه هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، گفت: درخواست ما از فدراسیون فوتبال این است که به نظر اعضای مجمع احترام بگذارد.

اصغر ملکیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه بحث‌های روز فوتبال در خصوص 16 تیمی شدن یا 18 تیمی ماندن رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: مرجع تصمیم‌گیرنده در خصوص تعداد تیم‌های لیگ برتر مجمع فدراسیون فوتبال است نه هیات رئیسه سازمان لیگ یا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال.

وی همچنین افزود: درخواست ما از فدراسیون فوتبال این است که به نظر اعضای مجمع احترام بگذارد و رای آنها را ملاک تصمیم‌گیری خود قرار دهد. این آرا طی نامه‌ای امضا شده توسط نمایندگان 15 باشگاه‌ لیگ برتری که خواستار 18 تیمی ماندن رقابتهای لیگ برتر شده‌اند، به مسئولان فوتبال ارائه شده است.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در این خصوص اضافه کرد: باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر هم به عنوان بخشی از اعضای مجمع، چندی پیش نظر خود را بصورت شفاف و مکتوب با امضای مدیران عامل آنها به فدراسیون فوتبال اعلام کردند. آنها دلایل مختلف موافقت خود با 18 تیمی ماندن لیگ برتر را توضیح دادند.

ملکیان در ادامه تاکید کرد: هسته اصلی فوتبال در هر کشوری باشگاه‌های آن هستند و طبیعی است که باشگاه‌های فوتبال در لیگ برتر و سایر لیگ‌ها، همواره به فکر توسعه و پیشرفت فوتبال در ایران هستند، به همین دلیل درخواست 18 تیمی ماندن لیگ برتر را به فدراسیون ارائه کردند.

وی اضافه کرد: درصورتیکه فدراسیون فوتبال به این نظر باشگاه‌ها به عنوان هسته اصلی فوتبال ایران توجه نکند و ملاک تصمیم‌گیری خود را رای و نظر اعضای مجمع قرار ندهد، باشگاه پیکان در فصل آینده، در لیگ دسته اول فوتبال تیمداری نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در پایان گفت: باشگاه پیکان، به عنوان یک باشگاه که دارای ورزشگاه اختصاصی با تمامی امکانات برای همه تیم‌های خود است و در این فصل نقشی تاثیرگذار در فوتبال پایه‌ای ایران داشته و تیم امیدش به مقام قهرمانی و تیم جوانش به عنوان نایب قهرمانی دست یافته‌اند، در صورت اجرا نشدن نظر باشگاه‌ها و مجمع، تصمیمی برای تیمداری در فصل آینده لیگ دسته اول ندارد.

 

 

 

کد خبر 2042465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha