۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۲۷

همزمان با دورچهارم سفرهاي استاني هيئت دولت/

نماينده ولي فقيه در گیلان و استاندار پيام مشترك صادر کردند

نماينده ولي فقيه در گیلان و استاندار پيام مشترك صادر کردند

رشت – خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در استان و استاندار گیلان هم زمان با دورچهارم سفرهاي استاني هيئت دولت به این خطه از شمال کشور پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر،  آیت الله زین العابدین قربانی و کیهان هاشم نیا در این پیام آورده اند: گيلان سرزمين عالمان، مجاهدان، دانشمندان انديشه ورزان و فرهيختگان نامي ايران اسلامي امروز بار ديگر ميزبان گام هاي استوار رئيس جمهور خستگي ناپذير و اعضاي پرتلاش هيئت دولت است كه بزرگترين افتخار خود را خادمي رهبري عزيز و ملت مي دانند.

در این پیام تصریح شده است: بدون شک سفرهاي استاني هئيت دولت با هدف پيشبرد و تحقق شعارها و برنامه هاي اصولي و اساسي عدالت محوري، مهرورزي و رشد و تعالي ملت انجام مي گيرد و حضور پرشور و نشاط وآگاهانه مردم گيلان در استقبال از رئيس جمهور بيانگر استمرار نقش آفريني مردمان فهيم، متدين و ولايتمدار گيلان است كه در عرصه هاي مختلف انقلاب خوش مي درخشند.

آیت الله قربانی و هاشم نیا در ادامه اظهار امیدواری کردند:  در سايه الطاف بيكران حضرت ولي عصر عج الله تعالي فرجه و الشريف، رهنمود و هدايت هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب، انجام و اجراي مصوبات سفرهاي استاني هئيت دولت شكوفايي و پيشرفت روز افزون گيلان در همه زمينه تجلی یابد.

کد خبر 2044525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha