۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴

مشایخی:

استکبار جهانی برای تزلزل بنیان خانواده ایرانی تلاش می کند

استکبار جهانی برای تزلزل بنیان خانواده ایرانی تلاش می کند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: استکبار جهانی در راستای متزلزل کردن بنیان خانواده های ایرانی تلاش های فراوانی را کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر٬ مصطفی مشایخی ظهر چهارشنبه در دیدار با بانوان شاغل در این اداره که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره(س) و روز زن ضمن تبریک به بانوان گفت: شما باید ادامه دهنده راه زهرای مرضیه باشید.

وی با اشاره به نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده افزود: بانوان بااخلاق صحیح و مدیریت زندگی باید مادری نمونه و همسری وفادار و یار و همراه خانواده خویش باشند.

مشایخی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه های فرهنگی استکبار در راستای تزلزل بنیان خانواده ها گفت: این شیطان بزرگ با بهره گیری از رسانه ها در صدد به انحراف کشاندن افراد جامعه است که بانوان باید در این راستا آگاه باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه به برگزاری کلاس های آموزشی تحکیم بنیان خانواده با رویکرد دینی اشاره کرد و افزود: برگزاری این برنامه از اولویت های سال جاری این اداره است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم تاکید فراوانی بر نیکی و احترام به والدین کرده است٬ خاطرنشان کرد: راه موفقیت دانشمندان و علمای بزرگ دینی احترام به والدین و دعای خیر آنان برای فرزند است.

در ادامه این نشست٬ مهدی قاسمی٬ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: بهره گیری از الگوهای دینی و عملی و شیوه زندگی بانوی یگانه اسلام در جامعه ضروری است.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در این اداره کل با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 2045117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha