۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۴۸

امروز صورت گرفت:

راه اندازی فرستنده های دیجیتال در سه شهر استان مرکزی

راه اندازی فرستنده های دیجیتال در سه شهر استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: فرستنده های دیجیتال رادیو و تلویزیون بااعتبار 9 میلیارد ریال در سه شهر جنوبی استان مرکزی شامل خمین، محلات و دلیجان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیركل صدا و سیمای استان مركزی ظهر روز چهارشنبه در این مراسم در بیت تاریخی امام راحل افزود: با راه اندازی فرستنده دیجیتالی 85 درصد مردم شهرستان های خمین، محلات و دلیجان قادر هستند تا 20 شبكه تلویزیونی و 19 شبكه رادیویی را همزمان با سراسر كشور بر روی فرستنده های دیجیتالی دریافت كنند.

حمیدرضا قربانی جم با بیان اینکه با راه اندازی این فرستنده ها جمعیت بهره بردار از این شبكه  از 40 درصد به 60 درصد افزایش یافت افزود: امیدواریم تا پایان امسال 95 درصد جمعیت استان از فرستنده رادیو و تلویزیون دیچیتالی بهره مند شوند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز  ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته گفت: توسعه کشور در گرو تلاش تک تک مسئولین است.

و ترویج فرهنگ فاطمی از مهمترین وظایف مسلمانان و الگویی كامل برای جامعه اسلامی است.

محمدابراهیم رضایی ضمن تبریک ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (س) افزود: هر جا با فرهنگ فاطمی فاصله گرفتیم، آسیب و خسارت دیدیم و هر كجا با فرهنگ فاطمی پیوستگی داشتیم، موفق شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری و دفاع از ولایت مهمترین و بزرگترین پیام فرهنگ فاطمی است كه باید این مهم بیش از پیش در جامعه اسلامی تبیین شود.

کد خبر 2045140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha