۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۱

الزعبی:

دولت سوریه شواهدی درباره استفاده جبهه النصره از سلاح شیمیایی در اختیار دارد

دولت سوریه شواهدی درباره استفاده جبهه النصره از سلاح شیمیایی در اختیار دارد

وزیر اطلاع رسانی سوریه از وجود مدارکی نزد دمشق درباره استفاده تروریستهای جبهه النصره از سلاح شیمیایی در حلب پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه السفیر، عمران الزعبی گفت: دولت سوریه شواهدی دال بر استفاده جبهه النصره از سلاح شیمیایی در سوریه در اختیار دارد.

وی در گفتگو با شبکه سی ان ان افزود: گروههای افراطی اسلامی از سلاح شیمیایی در طی جنگ با سوریه استفاده کرده اند و دولت سوریه اگر سلاح شیمیایی در اختیار داشته باشد هرگز از آن استفاده نمی کند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه بیان کرد: به کارگیری سلاح شیمیایی خط قرمزی برای دولت سوریه نیز محسوب می شود. باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه درباره اینکه استفاده از سلاح شیمیایی خط قرمز است توافق دارد.

الزعبی گفت: ما شواهدی در اختیار داریم که نشان می دهد جبهه تروریستی النصره از سلاح شیمیایی استفاده کرده است. واشنگتن جبهه النصره را در فهرست گروههای تروریستی قرار داده است اما برخوردی که با این جبهه تروریستی دارد هیچ شباهتی به مبارزه با تروریسم ندارد و دولت آمریکا بیش از آنکه به دنبال کشف حقیقت باشد به دنبال محکوم کردن دولت سوریه است.

وی افزود: چگونه شما(آمریکایی ها) مدعی مبارزه با تروریسم هستید در حالی که سلاح برای جبهه النصره ارسال می کنید؟

کد خبر 2046040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha