۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۸

با هدف بازگشت زندانیان به جامعه/

آثار هنری زندانیان زن استان مرکزی به نمایش گذاشته شد

 آثار هنری زندانیان زن استان مرکزی به نمایش گذاشته شد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل زندانهای استان مرکزی گفت: در نمایشگاه صنایع دستی آثار هنری مددجویان زندانی در بخش زنان به نمایش گذاشته شد.

خشایار جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آثار هنری و صنایع دستی مددجویان بند نسوان زندان استان مرکزی با هدف بازگشت این افراد به جامعه در موزه مفاخر شهر اراک به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: حرفه آموزی يكي از اولویت هاي مهم کاری زندانهای استان بوده و مددجویان با طي دوره های آموزشی و دریافت گواهی مهارت از سازمان  صنايع دستي، فنی و حرفه ای پس از اتمام محکومیت و آزادي از زندان می توانند بستر شغلی و درآمد داشته باشند.

سرپرست دفتر اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان مرکزی هدف از  شركت در این نمایشگاه را معرفي توانمنديها و آثار هنري مددجويان زندانها به جامعه و حمایت از خانواده زندانیان عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی مددجویان در رشته های عروسک سازی، منجوق دوزی، میناکاری، رويه دوزي مبل ، فرش و گلیم و انواع آثار هنري و دستي زندانيان به نمایش درآمده است.

گفتنی است این نمایشگاه به همت صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری این استان در موزه مفاخر شهر اراک از 11 تا 16 اردیبهشت برگزار شده است.
 

کد خبر 2046601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha