۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۳۲

اخبار کوتاه استان مرکزی:

آزادی 2 زندانی جرایم غیر عمد در زندان شهرستان ساوه

 آزادی 2 زندانی جرایم غیر عمد در زندان شهرستان ساوه

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس زندان شهرستان ساوه از آزادی 2 زندانی جرایم غیر عمد در زندان شهرستان ساوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام اسماعيلي گفت: با هماهنگی به عمل آمده با مسئولین قضایی و کمک و مساعدت انجمن حمایت از زندانيان این شهرستان این امر میسر شد.

وی بیان کرد: این مهم با اختصاص مبلغ دو میلیون ريال 200 هزار تومان از اعتبارات انجمن حمایت از زندانيان زمینه آزادی محقق شد.

اسماعيلي خاطرنشان ساخت: این گونه اقدامات تأثیرات مهمی در تحقق سیاستهای کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضایی کشور و همچنین تبلیغ و گسترش فرهنگ ایثار و گذشت  در مسير آزاد سازي زندانيان جرايم غير عمد در جامعه خواهد داشت.

چاه اصلی نراق تجهیز و راه اندازی شد

مدیر امور آب و فاضلاب دلیجان گفت: الکترو پمپ شناور چاه اصلی شهر نراق که دچار نقص فنی شده بود در کمترین زمان ممکن تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.

مهندس عباس قلی پور فاضلی هزینه راه اندازی مجدد این چاه را بیست میلیون ریال اعلام نمود و افزود: عملیات تعویض، نصب و تجهیز مجدد این چاه در کمترین زمان ممکن انجام شد و مردم شهر با حداقل زمان قطع آب مواجه شدند.

سامانه تله متری شهرهای مامونیه،زاویه وپرندک به بهره برداری رسید

 به منظور افزایش ضریب اطمینان شبکه و تنظیم مناسب فشار در نقاط شبکه و ارتفاع آب در مخازن و در نتیجه تامین به موقع و مناسب آب مصرف کنندگان ، جلوگیری از سر ریز و به هدر رفتن آب مخازن  ، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها، شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی نسبت به راه اندازی وبهره برداری از سیستم تله متری شهرهای مامونیه ،زاویه وپرندک اقدام نمود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام خبر فوق افزود: با بهره برداری از سیستم تله متری در شهر های مامونیه،زاویه وپرندک علاوه بر اینکه کمک قابل توجهی به کاهش هزینه های جاری ،تعمیرات و نگهداری تاسیسات و همچنین انرژی و نیروی انسانی می شود ، ضریب اطمینان در تاسیسات آب و فاضلاب افزایش می یابد.

عباس آنالویی ضمن اشاره درادامه افزود: این سامانه با قابلیت هشدارسرریز مخازن و در نتیجه جلوگیری از  هدر روی آب ناشی از سر ریز مخازن نقش به سزایی در راستای مصرف بهینه آب ایفا می کند.

 تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان شازند

باحضور فرماندار شهرستان شازند،مدیرکل بهزیستی استان مرکزی،کارکنان اداره بهزیستی شهرستان وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی آیین تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شازند انجام شد.

رضا ربيعي مدير كل بهزيستي استان مركزي درحاشيه اين مراسم گفت: سعی می‌کنیم با تلاش همت و یاری همه همکاران در بهزیستی از میزان حمایت کاسته و بر میزان توانمندی و توانمندسازی جامعه هدف بیفزاییم.

گفتنی است در این مراسم محمدباباخاني به سمت سرپرست اداره بهزيستي  شهرستان شازند منصوب واز زحمات ملكي رياست اسبق تجليل وقدرداني شد.

کد خبر 2122220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha