۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

در سال گذشته/

300 زنداني جرايم غير عمد استان مركزي آزاد شدند

300 زنداني جرايم غير عمد استان مركزي  آزاد شدند

اراک - خبرگزاری مهر: مدير كل زندانهای استان مرکزی و مدير عامل ستاد رسيدگي به امور ديه زندانيان از آزادی 300 زندانی جرایم غیرعمد از سوی از طریق کمکهای ستاد رسيدگي به امور ديه زندانيان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خشایار جمشیدی افزود: مبلغ کل دیه این افراد 196 ميليارد و 949 ميليون ريال بوده که مبلغ 36 ميليارد و98 ميليون ريال این مبلغ  از محل منابع  ستاد دیه استان تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ 138ميليارد و ششصدو چهارده ميليونريال از شکات اخذ رضایت شده و مبلغ دو ميليارد و 335 ميليونريال نیز توسط خود مددجویان پرداخت شده است.

جمشیدی در ادامه افزود:  بخشی از این مبلغ  نیز از محل کمکهای  بیمه ، صندوق خسارتهای بدنی ، پذیرش اعسار  و  پرداخت وام از طریق  بانکها و موسسات مالی و اعتباری تأمین شده است.

مدير عامل ستاد رسيدگي به امور ديه زندانيان جرايم غير عمد استان مرکزی  ضمن ارج نهادن به نیت خیرین  نیک اندیش کمک به زندانیان دیه و جرایم مالی غیر عمد  را امری انسانی و بسیار  مقدس برشمرد.

وی با اشاره به این که این  گروه از زندانیان  و خانواده آنها  منتظر کمک های خیرین و نیکوکاران هستند  گفت: نهادینه شدن فرهنگ کمک به آزادی زندانیان بدهکار مستلزم اطلاع رسانی گسترده در جامعه و عزم عمومی خیرین و نیکوکاران جامعه است.

    
 

کد خبر 2038104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha