۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۳۹

امروز:

مانور مشترک کنترل اغتشاش در زندان اراک برگزار شد

مانور مشترک کنترل اغتشاش در زندان اراک برگزار شد

اراک - خبرگزاری مهر: سومین مانور مشترک آزمایشی کنترل اغتشاش و آمادگی در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی توسط یگان حفاظت زندان های استان مرکزی امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل زندان های استان مرکزی گفت: مرحله اول این مانور طبق برنامه اعلامی از سوی فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور و با همکاری فرماندهی انتظامی، اورژانس، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و امداد شهری استان مرکزی به مرحله اجرا  در آمد.

خشايار جمشیدی هدف از اجرای این مانور مشترک را تمرین سناریوهای مختلف و از پیش تعیین شده به منظور آمادگی و مواجه با شرایط غیرعادی در زندان و بروز اعتراضات، اغتشاشات و درگیری های غیرقابل کنترل در محوطه زندان، بندها و درگیری زندانیان با مأمورین، تلاش آنها برای فرار و تخریب اماکن، وقوع حوادث غیرمترقبه و بلاياي طبیعی و سنجش توان عملیاتی و امنیتی نیروی های یگان حفاظت زندان اعلام نمود.

وی بیان کرد: با اجرای موفق و کار آمد این مانور، هماهنگی و همکاری نزدیک با یگانهای انتظامی، امنیتی و امدادی استان  بوجود  آمد و مقرر است طبق سنوات گذشته در زندانهای دیگر استان این مانور اجرا شود.

کد خبر 2057568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha