۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

عباسیان امین:

اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تکمیل زیرساخت‌ها است

اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تکمیل زیرساخت‌ها است

رشت – خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان اولویت نخست این شرکت را تکمیل زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی دانست و گفت: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عباسیان امین ظهر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی استان افزود:  ایجاد بستر مناسب برای صنعت یکی از نیازمندی های توسعه صنعتی است که با ایجاد و تکمیل زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی میسر می شود.

وی همچنین اظهارداشت: در سال های اخیر شاخص شهرک ها و نواحی صنعتی استان در زمینه خدمات زیربنایی ارتقا یافته است.

رئیس هئیت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: در حال حاضر تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی مصوب از 19 به 35 شهرک و تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی در حال بهره برداری از 14 به 29 شهرک افزایش یافته است.

وی به ایجاد خدمات زیربنایی در این شهرک ها افزود: تعداد تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی به هفت تصفیه خانه افزایش یافته است.

عباسیان امین اظهارداشت: همچنین دیگر خدمات شامل آب، برق، گاز و تلفن نیز به ترتیب از 11 شهرک صنعتی به 29 ،آبرسانی از 14 شهرک صنعتی  به 29 ، برق رسانی از هفت به 23، ایجاد شبکه های گاز از 9 به 28 شهرک و ناحیه صنعتی درخصوص ایجاد شبکه های مخابرات افزایش خدمات داشته است.

وی تصریح کرد: تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده طی سال های 84 تا 91 از 233 واحد به 635 رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به اهمیت بخش صنعت در توسعه استان اشاره کرد و گفت: صنعت برای هر منطقه قدرت و پویایی اقتصادی ایجاد می‌کند.

وی همچنین تکیه بر مصرف تولیدات داخلی را در کشورهای مختلف یک اصل دانست و افزود: در تمام کشورها برای مصرف تولیدات داخلی تاکید خاصی صورت می‌گیرد.

عباسیان امین بر تقویت و حمایت ویژه از شهرک های صنعتی به منظور تحقق شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد و گفت: شهرک های صنعتی مهمترین زیرساخت استقرار بخش صنعت و تولید است و از ظرفیت بالایی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش حماسه اقتصادی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه شهرک های صنعتی در زمینه اشتغالزایی و توسعه صنعتی عنوان کرد: توسعه بخش صنعتی به عنوان راهبردی مهم در استان مطرح است و در این زمینه شهرک های صنعتی در استقرار صنایع بسیار موثر است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان یادآورشد: در شهرک های صنعتی با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها مانند آب، برق، گاز و غیره شرایط برای سرمایه گذاری مهیا است.

کد خبر 2046608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha