۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان هتک حرمت صحابی پیامبر(ص) را محکوم کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان هتک حرمت صحابی پیامبر(ص) را محکوم کرد

اهواز- خبرگزاری مهر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در بیانیه‌ای، هتک حرمت و نبش قبر "حجر بن عدی" صحابی بزرگوار پیامبر(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان جنایت وحشیانه، خصمانه و ضدشیعی هتک حرمت و نبش قبر حجر بن عدی، صحابی بزرگوار پیامبر و یکی از یاران وفادار و جان بر کف امام علی(ع)، را شدیداً محکوم می‌کند.

بدون شک حجربن عدی یکی از صحابی بزرگوار رسول الله(ص) بوده که مختص هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست بلکه یکی از مقدسات همه مسلمانان جهان است. تخریب، اهانت و نبش قبر آن بزرگوار اگرچه توسط وهابیون جنایتکار صورت گرفته است لیکن نحوه تخریب و اهانت به ساحت آن بزرگوار نشان از دست‌های پشت پرده‌ای می‌دهد که اتاق فکر آن در اسرائیل و آمریکای جنایتکار است کما اینکه اینگونه جنایت‌ها در عراق نیز صورت گرفته بود.

در ادامه بیانیه عنوان شده: ‌مقبره صحابی بزرگوار، حجر بن عدی یکی از مهمترین مقبره ها از نظر همه مسلمانان جهان است، اهانت به آن و نبش قبر او ناشی از ذهنیت تروریستی و جنایتکارانه است که حرمت‌ها را حفظ نمی‌کند و برای مقدسات اسلامی یا مسیحی ارزشی قائل نیست.

مقامات و طراحان چنین اقدامات خصمانه‌ای نمی‌دانند که تحریک احساسات دینی و انتشار خشم و کینه میلیون‌ها مسلمان در دنیا چه عواقب خطرناکی برای طراحان این سناریوی سخیف دارد.

کد خبر 2046842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha