۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۳۹

جعفری در گفتگو با مهر:

سپاهان به چیزی جز قهرمانی نمی‌اندیشد/ مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا باید در شان او باشد

سپاهان به چیزی جز قهرمانی نمی‌اندیشد/ مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا باید در شان او باشد

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان گفت: تیم ما در بازی فینال با پرسپولیس تنها به قهرمانی جام حذفی می‌اندیشد و چیزی به جز قهرمانی جام حذفی تیم ما را راضی نخواهد کرد.

حسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم ما برای این بازی از آمادگی خوبی برخوردار است؛ ما همه بازیکنان خود را برای بازی با پرسپولیس در اختیار داریم و به احتمال فراوان بازیکنان مصدوم ما نیز می‌توانند مقابل پرسپولیس تیم را یاری کنند.

وی افزود: ما برای این بازی فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و به هیچ چیز دیگری فکر نخواهیم کرد. هرچند که در فوتبال معلوم نیست که چه تیمی پیروز می‌شود یا قهرمانی از آن کدام تیم می‌شود اما ما فقط به قهرمانی می‌اندیشیم و برای آن وارد زمین می‌شویم.

مدافع تیم سپاهان در مورد از دست رفتن قهرمانی تیمش در لیگ برتر بیان داشت: قهرمانی ما در لیگ برتر هنوز از دست نرفته و نمی‌توان گفت که قهرمانی از دست ما خارج شده است زیرا همه چیز به بازی استقلال و فولاد در جام حذفی بستگی دارد و شاید فولاد به گونه‌ای بازی کند که قهرمانی به هفته آخر کشیده شود. همین که قهرمانی به روز آخر کشیده شود نیز برای ما بهتر است.

وی در مورد خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال بیان داشت: حتی اگر قرار بود مهدوی‌کیا در فینال جام حذفی از فوتبال خداحافظی کند، به نظر من این مراسم در شان او نبود زیرا مهدوی‌کیا بازیکن بزرگی است و فکر نمی‌کنم در فوتبال ایران هیچ بازیکنی به اندازه او موفق بوده باشد.

جعفری اضافه کرد: من بازی‌های مهدوی کیا در تیم ملی فوتبال و بوندس‌لیگا را به خوبی به یاد دارم و امیدوارم که مراسمی در شان او برای خداحافظی‌اش برگزار شود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2046989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha