۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۲۱

هاشمی خبر داد:

افتتاح 5300 واحد مسکن مهر همزمان با سفر هیئت دولت در مازندران

افتتاح 5300 واحد مسکن مهر همزمان با سفر هیئت دولت در مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: همزمان با چهارمین سفر هیئت دولت به مازندران، بالغ بر 5 هزار و 300 واحد مسکن مهر در استان افتتاح می شود.

سید عیسی هاشمی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهار هزار و 111 واحد مسكن خود مالكي در شهر هاي بالاي 25 هزار نفر و هزار و 207 واحد بافت فرسوده در اين سفر به بهره برداري مي رسد.

وی، از افتتاح مجتمع ورزشي فرهنگي و توانبخشي جانبازان استان و سد انحرافي رئیس كلا در بابل خبر داد و گفت:گاز رساني به چند روستا، آسفالت راه روستايي، تصفيه خانه آب شرب رامسر و مجتمع آبرساني آهنگر كلا در آمل از جمله پروژه هاي است كه در سفر دولت به مازندران به بهره برداري مي رسد.

هاشمي حيدري با اشاره به سفر چهارم رئیس جمهور و هيئت دولت به مازندران در روز چهارشنبه گفت: در اين سفر با حضور رئیس جمهور و وزراي دولت در شهرستانها ، 28 پروژه به بهره برداري مي رسد.

وي اعتبار صرف شده براي ساخت اين پروژه ها را دو هزار و 994 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: در اين سفر هفت هزار و 42 واحد مسكن مهر به صاحبان آن تحويل مي شود كه براي ساخت آنها بيش از 230 ميليارد ريال هزينه شده است.

صدوهفتمین سفر استانی هیئت دولت، چهارشنبه هفته جاری به مازندران خواهد بود.

کد خبر 2047883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha