۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۱۲

دختر «ماکس فریش» برای رونمایی رمان خود میهمان نمایشگاه کتاب می‌شود

دختر «ماکس فریش» برای رونمایی رمان خود میهمان نمایشگاه کتاب می‌شود

اورزولا فریش، دختر ماکس فریش نویسنده و نمایشنامه‌نویس شهیر سوئیسی امروز از رمان خود در غرفه نشر افراز در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «سقوط در آئینه‌های خویشتن» نوشته اورزولا فریش دختر ماکس فریش نویسنده و نمایشنامه نویس شهیر سوئیسی امروز دوشنبه 16 اردیبهشت با حضور نویسنده در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

فریش در این کتاب داستانی حقیقی از زندگی پدرش و نیز نوع نگاه و ارتباط گرفتن عمدتا سخت خود با پدرش را در قالب یک رمان عرضه کرده و روایتی جذاب از نوع ارتباط خود با او را عنوان کرده است.

نشر افراز این کتاب را با خرید حق رایت انتشار آن در ایران از ناشر سوئیسی آن «ammann»، با ترجمه سهیلا پشنگ ترجمه و در 166 صفحه با قیمت 8400 تومان منتشر کرده است.

این کتاب ساعت 16 امروز در غرفه نشر افراز و با حضور نویسنده و مترجم رونمایی خواهد شد. غرفه نشر افراز در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) راهرو 30 غرفه 3 واقع شده است.

ماکس رودلف فریش، داستان نویس، نمایش‌نامه‌نویس و معمار سوئیسی در سال ۱۹۳۴ اولین رمانش را به نام سفر تابستانی سرنوشت‌ساز نوشت، اما پس از انتشار دومین رمانش با عنوان  پاسخی از سکوت تصمیم گرفت نویسندگی را رها کند و معمار شود. البته او پس از دریافت جایزه «کنراد فردیناند مایر» دوباره نویسندگی را از سر گرفت و در ۱۹۵۴ رمان اشتیلر را منتشر کرد و با این کار در عالم ادبیات مشهور شد.

کد خبر 2048086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha