۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۷:۵۷

رونمایی از آخرین رمان امیرحسین فردی به تعویق افتاد

رونمایی از آخرین رمان امیرحسین فردی به تعویق افتاد

رونمایی از رمان «گرگ‌سالی» آخرین نوشته زنده‌یاد امیرحسین فردی امروز در نمایشگاه کتاب انجام نمی‌شود و این اثر همانطور که پیش‌تر مدیرعامل انتشارات سوره مهر به خبرگزاری مهر اعلام کرده بود، تا چهلم این نویسنده فقید منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته رسانه‌ها، خبری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری منتشر کردند که از رونمایی کتاب «گرگ‌سالی» آخرین رمان زنده‌یاد امیرحسین فردی، نویسنده و مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری حکایت می‌کرد، اما شب گذشته، حیدر ایمنی، مدیر روابط عمومی انتشارات سوره مهر در تماس با خبرنگار مهر اعلام کرد که با وجود انتشار این خبر، برنامه‌ای برای رونمایی از کتاب یادشده در غرفه انتشارات سوره مهر در نمایشگاه طراحی نشده و فقط بزرگداشت و بررسی آثار این نویسنده برگزار خواهد شد.

محمد حمزه‌زاده، مدیرعامل انتشارات سوره مهر هم پیش از این در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود که «گرگ‌سالی» تا چهلمین روز درگذشت نویسنده‌اش به بازار نشر راه خواهد یافت که با احتساب زمان فوت وی (5 اردیبهشت) به نظر می‌رسد این اثر تا نیمه خرداد منتشر شود.

با این حساب، امروز دو کتاب «ضد» سروده فاضل نظری و «صحن علنی» سروده سینا علی‌محمدی، به ترتیب در فرهنگسرای رسانه و غرفه نهاد کتابخانه‌ها در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی خواهند شد و غرفه سوره مهر، میزبان بزرگداشت امیرحسین فردی خواهد بود.

کد خبر 2048119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha