۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۶

روز پرکار سوره مهر/ گرگ‌سالی به نمایشگاه کتاب رسید

روز پرکار سوره مهر/ گرگ‌سالی به نمایشگاه کتاب رسید

فردا و در ششمین روز از بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران، سه کتاب انتشارات سوره مهر در مصلای امام خمینی (ره) و فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود که مهم‌ترین آنها، گرگ‌سالی نوشته زنده‌یاد امیرحسین فردی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فردا انتشارات سوره مهر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است که مهم‌ترین آنها، رونمایی از کتاب «گرگ‌سالی» نوشته زنده‌یاد امیرحسین فردی است. طبق برنامه قرار است این مراسم توأم با بزرگداشت نویسنده بزرگ انقلاب از ساعت 11 صبح با حضور محسن مؤمنی، رئیس حوزه هنری در غرفه این ناشر در نمایشگاه کتاب برگزار شود.

پیش از این مدیر انتشارات سوره مهر گفته بود که این مؤسسه تلاش می‌کند تا آخرین رمان امیرحسین فردی را تا چهلمین روز درگذشت این نویسنده به چاپ برساند.

همچنین کتاب شعر «ضد» متعلق به فاضل نظری، فردا در همین ساعت در سی و یكمین نشست «زرین قلم» با حضور شاعر و دیگر ادیبان این حوزه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه كنند.

علاوه بر این دو کتاب، مراسم رونمایی از مجموعه شعر «صحن علنی» تازه‌ترین مجموعه شعر سینا علی‌محمدی‌، شاعر و روزنامه نگار نیز فردا دوشنبه از ساعت 3 بعدازظهر در غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

این کتاب شعرهای پس از سال 1388 این شاعر را در بر می‌گیرد و حدود 40 شعر با فضایی اجتماعی و سیاسی دارد.

سینا علی محمدی پیش از این دو مجموعه «پاره خط» و «جهانی‌ترین تیتر دنیا» را منتشر کرده است و در سال 1388 به عنوان برگزیده نخست جشنواره شعر فجر معرفی شد.

کد خبر 2047647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha