۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲

«اسماعيل» 10 روز پس از درگذشت نویسنده‌اش پرفروش شد

«اسماعيل» 10 روز پس از درگذشت نویسنده‌اش پرفروش شد

پنجمین چاپ رمان «اسماعيل» اثر زنده‌آید اميرحسين فردي، به فاصله 10 روز پس از مرگ نویسنده‌اش در زمره پرفروش‌ترين‌های سوره مهر در نمايشگاه كتاب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «اسماعيل» نوشته اميرحسين فردي در پنجمين روز از برگزاري نمايشگاه كتاب و پس از طي نيمي از زمان برپايي آن در جمع پرفروش‌هاي انتشارات سوره مهر قرار گرفت.

اين كتاب در حالي مورد استقبال بازديدكنندگان از نمايشگاه بين‌المللي كتاب قرار گرفته است كه جلد دوم از آن نيز همزمان با چهلمين روز درگذشت اين نويسنده از سوي همين ناشر منتشر خواهد شد.

«اسماعيل» داستان زندگي نوجواني به همين نام در محله‌های جنوبي تهران است كه آشنايي با مبارزان انقلابي زندگي او را دچار تحولي شگرف مي‌كند و پاياني عجيب را براي وي رقم مي‌زند. پاياني كه به قول نویسنده فقیدش با هبوط اسماعيل در مجلد دوم اين رمان كامل مي‌شود.

سه‌گانه‌هاي فاضل نظري در كنار مجموعه شعر تازه او با نام «ضد» نيز در زمره پرفروش‌ترين آثار سوره مهر در پنج روز نخست نمايشگاه بوده است؛ تا جايي كه مجموعه شعر ضد تا پايان روز پنجم نمايشگاه بيش از 1700 نسخه به فروش رفته است.

همچنين كتاب‌هاي پايي كه جا ماند، نورالدين پسر ايران، بابانظر، نامه‌هاي كوفي و دا از مهم‌ترين آثار پرفروش سوره مهر در پنج روز نخست نمايشگاه كتاب بوده‌اند.

کد خبر 2048256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha