۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

بازاریان و اصناف شاهرود در اعتراض به هتک حرمت مرقد مطهر حجربن‌عدي راهپیمایی کردند

بازاریان و اصناف شاهرود در اعتراض به هتک حرمت مرقد مطهر حجربن‌عدي راهپیمایی کردند

شاهرود – خبرگزاری مهر: بازاريان و اصناف شاهرود در اعتراض به هتک حرمت مرقد مطهر حجربن عدي صحابه جليل القدر حضرت رسول اکرم (ص) راهپيمايي کردند.

به گزراش خبرنگار مهر، بازاريان و اصناف شاهرود بعد از ظهر سه شنبه در راهپميايي اعتراض آميز خود با سر دادن شعارهايي، عمل وحشيانه  و جنايت عده اي در نبش قبر حجربن عدي را محکوم کردند.

راهپيمايان در پايان با قرائت قطعنامه هاي خواستار مجازات عاملان اين جنايت شدند.

در قسمتي از اين قطعنامه آمده است: بار ديگر دستان پليد استکبار جهاني و ايادي مزدورش فاجعه اي بزرگ را در جهان اسلام رقم زدند و قلب مسلمانان غيور و شجاع و آزاد مردان جهان را به درد آوردند.

اين قطعنامه مي افزايد: اين بار تروريست هاي وهابي تکفيري بارگاه مطهر و منور دو نفر از صحابه بزرگ پيامبر اسلام(ص) به جعفر طيار مقلب شد و ديگري حجربن عدي آن يار با وفاي پيامبر(ص) و امير المومنين(ع) که در برابر طغيان بني اميه و حکومت ظالم و فاسد معاويه قيام کرد و به فوز عظيم شهادت نائل آمد، را تخريب و حتي قبر مطهر حجر را نبش کردند.

بازاريان شاهرود در قطعنامه محکوميت نبش قبر حجربن عدي تصريح مي کنند: اين وهابي صهيونيست و اين گرگ هاي آدم نما که بويي از انسانيت نبرده اند بر اساس عقايد منحرف خويش و با اطاعت از مفتي هاي دروغين، اين مزدوران خائن آمريکايي به هيچ مسلماني را با خود يدک مي کشند اينان اگر فرصت پيدا کنند حتي به قبر مطهر پيامبر اکرم(ص) و ديگر صحابه نيز جسارت خواهند کرد.

اين قطعنامه تاکيد مي کند: در پايان يادآور مي شويم در صورت عدم توقف اين جنايات همه مسلمانان اعم از شيعه و سني با وحدت و همدلي طومار آنان را در هم خواهند پيچيد و چنان درسي به آنان خواهند داد که ديگر کسي جرئت انجام چنين اعمال وحشيانه اي را پيدا نکنند.
 

کد خبر 2049451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha