۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۰۴

سه‌گانه علیرضا برازش در صدر پرفروش‌های امیرکبیر قرار گرفت

سه‌گانه علیرضا برازش در صدر پرفروش‌های امیرکبیر قرار گرفت

تازه‌ترین کتاب‌های علیرضا برازش با عنوان «عاشق شو»، «عاشق تو» و «عاشق همه عالم» به صدر جدول پرفروش‌های انتشارات امیرکبیر رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غرفه انتشارات امیرکبیر در نمایشگاه کتاب تهران با وجود قرار گرفتن در بخش انتهایی سالن شبستان در 6 روز گذشته از نمایشگاه کتاب یکی از غرفه‌های پرمخاطب و شلوغ محسوب می‌شد که در آن در کنار مجموعه آثار کلاسیک امیر کبیر مانند جنگ و صلح و شازده کوچولو و عقاید یک دلقک، از آثار چاپ نخست این موسسه از جمله کتاب‌های «عاشق شو»، «عاشق تو» و «عاشق همه عالم» نوشته علیرضا برازش مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفتند.

این کتاب‌ها به همراه 130 عنوان کتاب چاپ اولی دیگر امیر کبیر در  بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب برای مخاطبان رونمایی و مورد استقبال آنها نیز قرار گرفته است.

همچنین کتاب‌های بزم شاهانه، نامه‌ای به عالیجناب پاپ، نامه‌هایی از کابل، عمق راهبردی، تاریخ روسیه، تاریخ ایران و هند، معماری مساجد ایران به ترتیب از دیگر آثار چاپ اولی پرفروش این انتشارات به شمار می‌آیند.

گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه، از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

انتشارات امیرکبیر با همکاری شرکت نشر الکترونیک ایران، طی دوران برپایی نمایشگاه در راهروی 31، غرفه 48 حضور دارد.

کد خبر 2049680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha