۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۱۲

تنیس روی میز قهرمانی جهان - فرانسه؛

نوشاد عالمیان از حضور در مرحله مقدماتی معاف شد

نوشاد عالمیان از حضور در مرحله مقدماتی معاف شد

فهرست نهایی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان که تا پنج روز دیگر در فرانسه آغاز می‌شود و 64 بازیکن دارای سید این رقابت‌ها مشخص خواهد شد که بر این اساس نوشاد عالمیان به عنوان سید 35 بازی ها از حضور در مرحله مقدماتی معاف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، 826 بازیکن در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان شرکت دارند که در دو بخش مردان و زنان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. از این مجموع 466 بازیکن از 127 کشور در رقابت‌های بخش مردان شرکت دارند و  در مسابقات بخش بانوان نیز 360 ورزشکار از 117 کشور به میدان می‌روند.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، 64 بازیکن شرکت کننده در این رقابت‌ها که دارای رنکینگ جهانی بالایی هستند با قرار گرفتن در سیدبندی از حضور در مرحله مقدماتی معاف شده‌اند. نوشاد عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران هم که دارای رنکینگ 51 جهان است سید 35 را به خود اختصاص داد تا از حضور در مرحله مقدماتی معاف باشد.

نیما عالمیان، مهران احدی و حمیدرضا طاهرخانی دیگر نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان هستند که با هدایت ابراهیم علیدخت به مصاف حریفان خود می‌روند. ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت نیز ترکیب تیم اعزامی بانوان را تشکیل می‌‍دهند. سیما لیموچی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان 23 تا 30 اردیبهشت‌ماه در فرانسه و به میزبانی پاریس برگزار می‌شود.

کد خبر 2049883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha