۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

روز چهارشنبه و در فرانسه؛

مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی تنیس‌روی‌میز برگزار می‌شود/ 5 کاندیدا از ایران

مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی تنیس‌روی‌میز برگزار می‌شود/ 5 کاندیدا از ایران

همزمان با برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در فرانسه، مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون بین‌المللی این رشته روز چهارشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف کاندیداهای این فدراسیون و از جمله پنج کاندیدای ایران مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجاه و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از روز دوشنبه به میزبانی فرانسه آغاز می‌شود. در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها و همزمان با روز دوم این رقابت‎‌ها، مجمع عمومی فدراسیون جهانی نیز با حضور روسای 217 کشور عضور آغاز به کار می‌کند. روز نخست این مجمع به برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه و کمیته مختلف فدراسیون جهانی اختصاص داد.

برای برگزاری این دوره از انتخابات فدراسیون جهانی نمایندگان ایران در بخش‌های مختلف کاندیدا شده‌اند. محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز که در حال حاضر عضو کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی است، یکی از کاندیداهاست که آمادگی خود را برای تمدید عضویت در این کمیته یا کمیته پارالمپیک اعلام کرده است.

شاهرخ شهنازی، عضو هیات رئیسه ITTF هم دیگر کاندیدای ایران است. وی آمادگی خود را برای بر عهده گرفتن پست نایب رئیسی اعلام کرده است اما از طرف فدراسیون جهانی به وی پیشنهاد شده به عنوان مشاور و مسئول اجرایی مسابقات المپیک با این فدراسیون همکاری داشته باشد. به واقع وضعیت کاندیداتوری شهنازی در جریان مجمع عمومی و انتخاباتی روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

خانم دکتر سامع، هوشنگ بزرگ‌زاده و افشین بدیعی دیگر نمایندگان تنیس روی میز ایران هستند که به ترتیب برای عضویت در کمیته علوم ورزشی، کمیته پیشکسوتان و کمیته روابط عمومی کاندیدا شده‌اند.

برای حضور در محل برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان و شرکت در مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون جهانی، قرار است محمد زارع‌پور عازم فرانسه شود اما هنوز زمان سفر وی اعلام نشده است. 

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان تا 30 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2052044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha