۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۲۸

تنیس روی میز قهرمانی جهان - فرانسه؛

برنامه دیدارهای تیم‌های دوبل ایران مشخص شد/ نوشاد در راهی دشوار

برنامه دیدارهای تیم‌های دوبل ایران مشخص شد/ نوشاد در راهی دشوار

کمیته برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان قرعه کشی 64 بازیکن دارای سید و از جمله نوشاد عالمیان و همچنین رقابت‌های دونفره این مسابقات را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجاه و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل از روز دوشنبه با حضور 803 بازیکن از 129 کشور به میزبانی پاریس فرانسه آغاز خواهد شد. کمیته برگزاری این مسابقات عصر روز گذشته قرعه کشی مرحله دوم رقابت‌های انفرادی ویژه 64 بازیکن دارای سید که از حضور در مرحله مقدماتی معاف شده‌اند و همچنین رقابت‌های دوبل را انجام داد.

بر این اساس و طبق قرعه کشی انجام شده، نوشاد عالمیان که با رنکینگ 51 جهان سید 35 بازی‌ها را به خود اختصاص داد و از حضور در مرحله مقدماتی معاف شد روز چهارشنبه و در مرحله یک سی و دوم نهایی این مسابقات باید با یکی از بازیکنانی که از مرحله گروهی به مرحله حذفی راه یافته است مسابقه دهد. در صورتیکه نوشاد در این بازی به برتری دست یابد و آدریان ماتمنت با رنکینگ 27 جهان از فرانسه هم حریف خود را شکست دهد، این دو بازیکن مقابل هم قرار خواهند گرفت. ملی‌پوش تنیس روی ایران در صورت شکست دادن بازیکن میزبان باید به مصاف وانگ هائو سید 3 بازی‌ها از چین برود.

همچنین بر اساس قرعه کشی رقابت‌های دونفره تیم دوبل ندا شهسواری و محجوبه عمرانی پس از استراحت در دور نخست باید به مصاف برنده تیم دوبل برزیل و آذربایجان برود. ترکیب برادران عالمیان نیز در دور نخست استراحت دارد. این ترکیب نخستین دیدار خود را در دور دوم و برابر برنده تیم دوبل شیلی و قزاقستان برگزار می‍کند.

 تیم دو نفره مهران احدی و حمید رضا طاهرخانی نیز در دور نخست این رقابت‌ها که از روز سه شنبه آغاز می‌شود با ترکیب مارتینز و کالوو از کرواسی رقابت خواهد کرد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از روز دوشنبه آغاز شده و تا 30 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
 

کد خبر 2052651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha