۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

نفتی‌ها مقابل فولاد انتحاری بازی می‌کنند/ یک یا 7 گل خورده تفاوتی برای آنها ندارد

نفتی‌ها مقابل فولاد انتحاری بازی می‌کنند/ یک یا 7 گل خورده تفاوتی برای آنها ندارد

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه تجربه بازیکنان فولاد از نفت به مراتب بیشتر است، گفت: نفتی‌ها چون مقابل فولاد فقط به برد نیاز دارند و چیزی برای از دست دادن ندارند، انتحاری بازی خواهند کرد.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت:  تیم نفت تهران سومین سال حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کند در حالیکه فولادی‌ها در این زمینه به مراتب با تجربه‌تر هستند و حتی در یک دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت داشته‌اند.

وی افزود: بازیکنان فولاد از هر نظر تجربه بالاتری نسبت به بازیکنان تیم نفت دارند. آنها نامدارتر هستند اما نباید از این موضوع غافل شویم که نفتی‌ها در فصل گذشته تا آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفتند.

مربی پیشین تیم نفت تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه تیم فولاد با کسب یک امتیاز آسیایی می‌شود، بازیکنان نفت فقط برای پیروزی به میدان می‌روند بنابراین باید شاهد ارائه یک بازی انتحاری از سوی آنها باشیم چون نفتی‌ها چه یک گل بخورند و چه هفت گل؛ هیچ تاثیری برای آنها نخواهد داشت. بازیکنان نفت چیزی برای از دست دادن ندارند. البته بازیکنان تیم فولاد نیز انگیزه زیادی دارند تا به نوعی شکست خود مقابل تیم استقلال در اهواز، در هفته سی و سوم لیگ را جبران کنند.

به گزارش مهر، دیدا تیم‌های فوتبال نفت تهران و فولاد از هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2050858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha