۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰

سرمربی تیم فولاد در نشست خبری:

فکر نمی‌کردم نفت رقیب‌ ما برای آسیایی شدن شود/ به فکر تساوی نیستیم

فکر نمی‌کردم نفت رقیب‌ ما برای آسیایی شدن شود/ به فکر تساوی نیستیم

سرمربی تیم فولاد ضمن تاکید بر اینکه وقفه‌های ایجاد شده در جریان رقابت‌های لیگ برتر به ما ضربه زد و اجازه نداد 5 یا 6 هفته پیش سهمیه مستقیم آسیا را بگیریم، گفت: اگرچه حتی با تساوی مقابل نفت آسیایی می‌شویم اما فقط برای شکست دادن این تیم برنامه داریم و هرگز به تساوی فکر نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و فولاد که امروز پنجشنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی روز جمعه به نوعی فینال بین دو تیم نفت و فولاد برای کسب سهمیه آسیاست. به هیچ وجه پیش بینی نمی‌کردم که کار تیم فولاد برای گرفتن سهمیه آسیایی علی رغم میل باطنی به بازی مقابل تیم سابق خودم بیفتد.

وی در همین خصوص افزود: باشگاه نفت تهران دارای مجموعه‌ای پاک و سالم است که من طی دو سال مربیگری در این تیم آن را به خوبی درک کردم.  ضمن اینکه امسال نیز که در باشگاه فولاد به عنوان سرمربی فعالیت می‌کنم شرایط مشابهی مانند باشگاه نفت را دیدم.

سرمربی تیم فولاد تاکید کرد: هرچه ما به انتهای فصل نزدیک‌تر شدیم مشکلات ما بیشتر شد . در این بین بیشترین ضربه را هم از وقفه‌های غیر ضروری که در لیگ ایجاد شد خوردیم واگر نه باید 5 یا 6 هفته زودتر سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را می‌گرفتیم. به هرحال تقدیر این بود که سرنوشت ما به هفته آخر کشیده شود.

وی افزود: در این فصل بازیکنان ما شرایط سختی را تجربه کردند و همه هدف آنها این است که با گرفتن سهمیه آسیا هواداران تیم را که طی فصل از ما حمایت کردند خوشحال کنند. امیدوارم روز جمعه بازی جوانمردانه و پاکی را از سوی بازیکنان دو تیم شاهد باشیم. با اینکه ما با گرفتن یک تساوی هم آسیایی می‌شویم اما هیچگاه با این تفکر به میدان نخواهیم رفت و فقط به بردن تیم نفت فکر می‌کنیم.

فرکی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم فولاد برای بازی با نفت تهران خاطر نشان کرد: خوشبختانه مصدوم نداریم اما متاسفانه مهدی امیر آبادی و ایوب کلانتری را به دلیل محرومیتی که به لطف داور بازی هفته گذشته ما مقابل استقلال نصیب‌شان شد، در اختیار نداریم. متاسفانه کسانی که در کمیته داوران تصمیم گیری می‌کنند برای انتخاب محسن ترکی به عنوان داور بازی فولاد و استقلال مرتکب اشتباه شدند. انها با این کار خود به لحاظ روحی و روانی به بازیکنان ما لطمه زدند و ما در بازی با استقلال از داوری لطمه خوردیم. مطمئن باشید اگر آن بازی را می‌بردیم باز هم همین حرف‌ها را می‌زدم.

کد خبر 2051022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha