۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۴۰

منصور ابراهیم زاده:

هنوز هیچ صحبتی با من نشده است/ فولاد حتماً شایستگی این موفقیت را داشت

هنوز هیچ صحبتی با من نشده است/ فولاد حتماً شایستگی این موفقیت را داشت

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تحسین بازیکنانش در خصوص وضعیت آینده اش گفت: هنوز هیچ پیشنهادی به من نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نفت تهران با کسب نتیجه مساوی برابر فولاد در هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر از کسب سهمیه آسیایی به عنوان تیم چهارم لیگ برتر محروم شد.  منصور ابراهیم زاده پس از پایان این بازی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به تیم فولاد و حسین فرکی تبریک می گویم و اعتقاد دارم  اگر تیم فولاد جایگاهی به دست آورده حتماً شایسته آن بوده.

وی افزود: طبیعی بود حساسیت مسابقه و  اینکه یک تیم ممکن است با اختلاف یک گل پیروز شود و حدس من در این خصوص که اگر اتفاقی بخواهد بیافتد در آخر بازی رخ خواهد داد. در مجموع شاهد یک فوتبال با قدرت منسجم از سوی دو تیم نبودیم.

سرمربی تیم نفت ادامه داد: طبیعی بود تیم فولاد در دقایق آخر به ضد حملات روی می آورد و ما هم حملات زیادی انجام دادیم تا به گل برسیم. در مجموع فوتبال جالبی نبود آن هم به خاطر حساسیت های بالایش.

وی افزود: بازیکنان ما برای سهمیه جنگیدند و نهایت تلاش خود را به کار بستند که به همین دلیل آنها را تحسین می کنم. ما در پایان نیم فصل با 22 امتیاز در رده نهم و دهم بودیم اما امروز در روز پایانی سهمیه آسیایی از دست دادیم و حتی از تیم هایی که امکانات و شرایط بسیار بهتری داشتند جایگاه مطلوب تری را به دست آوردیم که این اتفاق ویژه قابل تحسین است.

ابراهیم زاده با تبریک به مدیران باشگاه نفت و بازیکنانش ادامه داد: بازی ها تمام شد و برای شروع فصل بعد باید از همین فردا برنامه ریزی کنیم این به بازیکنان بر می گردد که خودشان را چگونه آماده کنند. من به مردم خوزستان تبریک می گویم. استانی فوتبال خیز که می تواند جایی در بین تیم های آسیایی داشتهباشد.

وی در خصوص اینکه شایعه بازگشتش به تیم های اصفهانی وجود دارد اظهار داشت: مطمئنم فردا شب به اصفهان می روم اما برای دیدار با خانواده. البته منظور من از برنامه ریزی برای فصل آینده این بود که من هر جایی باشم برنامه تمریناتم مشخص است و از حالا آن را ارایه می کنم. اما اینکه این چه جایی باشد هنوز هیچ صحبتی انجام نشده است.

ابراهیم زاده در پایان در پاسخ به این سوال که یعنی تیم آینده تان مشخص نیست و از باشگاهی مانند پرسپولیس، سپاهان و ... پیشنهادی نداشته آید با خنده گفت: هیچ  صحبتی نشده یعنی این که هیچ صحبتی نشده.

کد خبر 2051647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha