۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

مذاکره با دو بازیکن آزاد نفت؛

توافق اولیه با ابراهیم‌زاده در کربلا/ پرسپولیسی‌ها استعلام بگیرند

توافق اولیه با ابراهیم‌زاده در کربلا/ پرسپولیسی‌ها استعلام بگیرند

مسئولان باشگاه نفت تهران با منصور ابراهیم‌زاده برای تداوم همکاری در فصل آینده به توافق اولیه رسیدند اما وضعیت آینده همکاری طرفین به بازگشت این مربی از کربلا موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هیات امنای باشگاه نفت تهران عصر سه‌شنبه برگزار شد که مهم‌ترین محور آن تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت سرمربی و کادرفنی این تیم برای حضور در مسابقات فصل آینده بود.

در این نشست یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مذاکره‌ای تلفنی با منصور ابراهیم‌زاده داشت و با این مربی به توافق اولیه برای ادامه همکاری در فصل آینده دست یافت. البته قرار شده مذاکرات نهایی پس از بازگشت ابراهیم‌زاده از کربلا به ایران انجام شود.

منصور قنبرزاده با تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت: منصور ابراهیم‌زاده گزینه نخست هدایت تیم فوتبال نفت در فصل آینده است و قرار است پس از بازگشت ایشان به ایران، مذاکرات نهایی را با این مربی انجام دهیم. همچنین از بین بازیکنان آزاد تیم، تنها با 2 یا 3 بازیکن برای تمدید قرارداد مذاکره خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت یعقوب کریمی هم اظهار داشت: در نشستی که روز گذشته با این بازیکن داشتیم، وی عذرخواهی کرد و موضوع خاتمه یافت. او اعلام کرد با مسئولان پرسپولیس مذاکره کرده اما قراردادی بین طرفین امضا نشده است، به همین دلیل تصمیمی برای جریمه کردن کریمی نداریم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اضافه کرد: اگر ما با این بازیکن قرارداد بسته‌ایم، می‌گوییم قرارداد این بازیکن 3 ساله است. خنده دار است در عصر ارتباطات ما باید اعلام کنیم یک بازیکن با ما قرارداد دارد یا نه، انگار کریمی بازیکن پرسپولیس است نه نفت.

محمد رویانیان اعلام کرده قنبرزاده بهتر بود با او در مورد اظهار نظر کاظمیان در خصوص عقد قرارداد داخلی پرسپولیس با کریمی صحبت می‌کرد. وی در مورد این اظهار نظر تاکید کرد: دلیلی ندارد من با ایشان صحبت کنم. در حالیکه قرارداد در فدراسیون ثبت شده است، رویانیان می‌گوید یعقوب کریمی دو شاهد دارد که قراردادش با نفت تمام شده است، انگار قراردادها با شاهد مشخص می‌شود. به نظر من پرسپولیسی‌ها می‌توانستند با استعلام از فدراسیون از این مسئله مطلع شوند که کار بسیار آسانی هم است.

قنبرزاده در پایان گفت: پیش از این هم اعلام کرده بودیم هر باشگاه بازیکن نفت را می‌خواهد، با ما مذاکره کند. ضمن ارادتی که به آقای رویانیان داریم باید بگوییم رویه صحیحی را انجام نداده است، البته اگر آنها فکر می‌کنند کریمی بازیکن آزاد است می‌توانند با او قرارداد ببندند و دیگر نیازی به رضایتنامه ما ندارد.

 

کد خبر 2055040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha